Ateş düşmüyor

Bebeğim 10 ay 20 günlük sabahtan beri ateşi var 39 du ateş düşürücü verdim düşmedi ılık duş aldırdım şimdide 39.8 ne yapabilirim bu konuda çok tecrübesizim yardımcı olabilirmisinşz

Enfeksiyonu olabilir bi acile goturseniz imkaniniz varsa ateş riskli bisey bide sabahdan beri varmiş mumkun oldukca kucaginizada almayin yakin temas olunca sizin atesinizde gecer.

Enfeksiyon vardır arkadaşın dediği gibi direnç gösteriyor

Gurbetin en zor yanı bu olmalı eşim başka şehirde çalışıyor yardımcı olacak kimse yok dün gece de belim tutuldu belimden birşey yapamıyorum o ağlıyor ben parçalanıyorum

Daha öncede bu şekilde hastaneye götürdüm 1 gün geçmeden neden getiriyorsunuz diye azarlamaları var o yüzden doğru düzgün bakmadılar

Ah canim benim Allah yardimcin olsun ama ateş gercekden tehlileki bunun bir gunumu olurmuş havale gecirse nolacak yuksek atesden beyine bile hasar verir buyuk kizim bi boyle ateslendi soguk havlulari sardilar dusmeyincede eve yollamadilar aman dikkat et

Havvanur hanım yaşadıgınız yerde şehir hastanesi varsa nöbetçi çocuk doktoru vardır. Normal acil hekimleri şurup verip gonderirler anlamazlar durumunu siz şu an normal acil doktoruna bile gitseniz gün içinde mutlaka bir çocuk doktoruna götürün neyi ne kadar kullanılacak hangi test gerekli bunu en iyi cocuk doktoru bilir

O ne saçmalık yaaa dirençli ateş bu demekki enefksiyon var genelde antibiyotik başlarlar ateş düşürücüyude dönüşümlu verdirir bizim doktor öyle yapıyor genelde

Ah canim ya işte bu gibi olan kardeşlerimize özellikle hemen insan uçup yanında olmayı cook istiyor çünkü bi kadın olarak zor durum gurbette eşinde disarda çalışıyor olması kendimi sizin yerinize koydum bi an az cok benzer durumları yaşıyoruz ama kendi bebegimden küçükler e özellikle yardımcı olmak isterdim duam ile sizin yanınızda olucam siz o söyleyenleri takmayın vicdanını yitirmiş insanlar keşke herkes kendi kardeşinin evladı gibi görse Allah yar ve yardımcınız olsn

Hastane ye götürün kesin . Benim kızımda bir anda böyle vardı acilde 37 ye kadar düşürdüler başka bişey yapamayız kan idrar temiz dediler

Başka bir hastaneye gittik infulenza dediler ilacını içince düştü 5 gün kullandık bir gece hastanede yattık

Sorumu yanıtlayan herkese teşekkür ederim şükür bugün kendine geldi yavrum hastane yatışımız verilmişti erkenden taburcu oldu tahlillerde biraz enfeksiyon çıkmıştı ama asıl sorun kalp ritminin çok hızlı atmasaymış kaç gündür ateşi 39 altına hiç düşmemişti nabızı 210 230 arasındaydı 150 nin altına düşünce taburcu oldu. Yavrularımız hiç hasta olmasa keşke. Ah bu annelik ne zor.

Çok geçmiş olsun sevindim canım :smiling_face_with_three_hearts::folded_hands:

Iki cesit ates dusurucu kullan. Calpol ise yaramazsa dolven kullanabilirsin 5 saat arayla yada pedifen de olabilir. Vucutta virus olsa bile ates duser. Ama antibiyotikte verebilir doktor cunku ates varsa vucutta hastalik oluyo genelde yada mikrop varsa kaninda oda yapar