Ateş için ne yapmalıyım

Ha ımlar dün post açmışdım zaten kızım 1 yaşında dünden beri ateşi düşmüyor 39,buçuk gece acile gittim calpol verip yolladılarsabah başka hastaneye gittim yine şurup verdiler anlık düşüyor 37,38 ama asla rahatlamıyo kendi doktoruna götürdük tahlilel temiz fitil verdi biraz düşer gibi oldu ama hala aynı antibiyotik ve fitil verdi takip etmemi düşmezse yatıracaz dedi hanımlar ne yapmam lazım ılık kompers ılıkduş hepsini dönüşümlü yapıyorum başka nr yapıcam ilk defa ateş başıma geliyor. Damar yolu bulunmuyor diye serum falan takılamadı

Bizimxd öyle kollarını delik deşik ettiler serum verdiler düştü eve geldik tektat çıktı bence boğazında enfeksiyon var olabilir bizimde kanda enfeksiyon düşük çıkmıştı ama boğazı kızarık birde öksürük vardı

Tam dört gün sürdü cnm en son ilacı degitridiler kaç sefer gittim geldim ilgilenmediler aciller

Ayy vallahi içim gidiyor 38,buçukdan aşağı düşmüyor antibiyotik başladık hemen ama şurupda içmiyor sıkıntı orda da var yanıyot resmen

Cnm ben birde şurubu az veriyormusum ona dikkat et şırınga ile ver bizimkide icmiyordu mechuren ağzına sıkıyordum 5 CC ver şırınga ile bana hemsier öyle söyledi ateş dusurucuyi antibiyotik bugün başladıysa geceye kadar düşer büyük ihtimal bizim oylemoldi önceki antibiyotik hep.kusti degitiriler değiştirdiği gün ateşi düştü ama dört gün ateşler içinde yandi

Hep şırınga ile veriyorum ama asla hepsini yutmuyor. Ağzını açmıyor. Çok korktu yavrum ateş ölçerden bile korkuyoru şuan tutturmuyo hiç bir yerine ve çok ağlıyor ayaklarım dışında hiç bir yerde durmuyo çok korkuyorum

Bir de ateşi bölgesel, misal yanakları 38,5 anlı 36 boynu 39 doktor böyle olunca alerjiden şüphelendi alerji şurubu verdi ekstradan bakalım ıçumarım geceye düşmüş olur

Alerji ateş yaparmiki ilk defa duydum insalalh geçer ama uzarsa bence enfeksiyon bağlı oluyor bizimkide öyle ne çektim icirene kadar az az ver oynatarak zor ama onlar için bide ilacı değiştir calpol daha tatlı demişti doktor

Yaşına girdi ya calpol etki etmez artık dedi götürdüğüm doktorlar dolven fitil verdi en etkili olabilecek bunlar dedi. Şuan kızım korkuyor ya emziğine bile zorla ağzına alıyor inşallah geçer ya

Belki dış çıkartıyordur bizim diş hastalık ikisi bira aya geldi insalalh çabuk toparlar

Ya 8 dişi var azı dişleri içinde erken valla ne diş çıkarırken nede grip olduğunda ateş yaşamadık ilk defa böyle başıma geliyor şuan biraz daha iyi inşallah çabucak toparlar

1 yaşındaymış dolven verebilirsin aslında daha etkili diye biliyorum bide biz de yaklaşık 6 aylıkken çıkmıştı ateşi Dr. Soğuk kompres yap ılık duş aldır kucağına çok alma geçmezse yaklaşık 15-20 dk sonra ilaç ver ortalama 40 dk içinde geçmezse getirebilirsin demişti de ben o dönem calpolu 4 saatte bir e kadar veriyordum ve verebilirsin demişti eğer etkisi varsa

Evet dolven veriyorum fitili daha çok önerdi etkisi daha hızlı olur diye 4 saat arayla bir fitil bir dolven verebilirsin dedi. Ama ilacı kusuyor onda sıkıntı yaşıyorum az önce antibiyotik verdim sabahdan beri zorla yedirdiğim ne varsa hepsini kustu karnı aç mama yemiyor ek gıda asla ağzını açmıyor zorla yarım muz yedirmişdim onuda kustu ateşi şuan 37.5 inşallah çıkmaz

İnşallah rabbim şifa versin

Bu ara bebeklerde ateşli salgın varmış bizimde sizin gibi ilk defa ateş oldu burnu falan aktı ama ateşi hiç olmamıştı

Aynen bizimkide hep kusuyordu o hasta büyük ihtimalle

Zaten doktoru tahliller temiz muhtemelen gribal enfeksiyon atlatıyor boğazlarıda hafif kızarık ateşle belli ediyor dedi ama boynu kulakları göğsü kızarmaya başladı diye alerjiden şüphelendi birde bakalım şuan ateşi 36,7 bide hiç bişey yemiyor sizin de öyle miydi suyu zorla içiriyorum mamayı asla almıyor

Aynen bizimki memeyi bile emmiyordu dört beş gün devam etti kusma için iğne yaptılar bize en son öyle durdu kusmasi

Teşekkür ederim arkadaşlar şuan iyi hatta ayağımda değil de yatakda uyudu ateşide 36,5 ama yemedi yine biraz daha dalsın tekrar uykusunda deniycem. Bir şunu merak ediyorum yatmadan önce fitil verdim doktor 4,5 saat sonra şurup ver demişdi gece ateşi çıkmazsa da vereyim mi

Geçmiş olsun benim 7 ay 12 günlük bebeğim 6. Ayda 4 gün süren ateş olmuştu calpol verdiler 4 saatte bir 5 CC vermeme rağmen sürekli yükseliyordu 4 günün sonunda ateşi bitmişti ama öksürük ve burun tıkanıklığı başlamıştı yaklaşık 20 gün falan sürdü antibiyotik kullandı 10 gün sonunda geçti ama ne uyku düzeni kaldı ne yeme düzeni ..bu aralar ateş oksuruk salgıni var düzenli takip edin 40 üzeri olmasın hatta 39 da bile götürün acile yatırmaları gecirecekse yatsın