Uzun zamandır ateş ölçer arayışındayım ama çok çeşit var kararsız kaldım braun un en üst modelini almayı düşündüm ama hepside aynı üst model sadece karanlıkta ölçüm yapıyor ayrı bir özelliği yok kullanıp doğru ölçüm yapan ateş ölçer önerisi yaparmısınız evdekinin markası jumper temassız doğru ölçüm yapmıyor ateşi olduğu halde 36° gösteriyor. Birde temassızmı iyidir yoksa kulaktan ölçüm yapanmı
Freely kullanıyorum temassız memnunum çocuk doktoru temazsiz önermişti bize
Braun markasının kulak içi ateş ölçerleri 1 derece fazla ölçüyor bunu doktorumuzda söylemişti ve kızım ne zaman hastalansa ateş olcerimizi da muhakkak hastaneye gotururum orada karsilastirdigim zaman gerçekten de fazla 1 derece fazla ölçüyor, 1 derece bebek acisindan yüksek bir derece bende kullanmadım bir daha fiyat olarak da diğerlerine göre pahalilar
Alından temassız ateş ölçer önermişti doktor bende o şekilde bir arayistayim
Uzun zamandır arayıştayım ama hem alından hemde kulaktan olan ikili var mesela o modeller nasıl acaba
Karanlıkta da ölçüm yapıyor demi bu
Onuda bir araştırayım bakalım
Yapiyor gece lambasi gibi isigi var.
Koltuk altı ölçer var onla olcuyorum hastaneyle aynı çıkıyordu markasını hediye geldi almadim
Ben de bunu kullanıyorum hastanede totosundan ölçmüşlerdi hemen hemen yarım derece kadar fark vardı.
Bi de yaş seçeneği olması çok iyi ben çok memnunum
Haklisin kubracigim…
Merhaba, ben de bir süredir ateş ölçer araştırıyordum. Temassız olanlar genelde pratik ama bazen doğru ölçmeyebiliyor. Özellikle küçük çocuklar için Braun’un kulaktan ölçüm yapan modellerinden gayet memnun kaldım, ölçümleri daha güvenilir oluyor. Karanlıkta ölçüm dışında ekstra özellikler gerekli değil bence. Kullanımı kolay ve hızlı olan bir kulaktan ölçer tercih edebilirsiniz. Sağlıklı günler dilerim!
Eşim beurer markalı almış kızımda bugün ateşledi ölçüyorum düzenli ama bazen doğru bazen yanlış gibi şuanlik memnun kaldım ama aklım daha braunda
