Oğlum Dün geceden beri atesleniyor akşama doğru ağlama krizi başladı antibiyotik verdim. Sizce diş olabilir mi yoksa enfeksiyon mu sağlık ocağına gittim antibiyotik ve ağrı kesici verdi . Ne yapsam bilmiyorum
Geçmiş olsun..Biz de bugün geçirdik gibi ateşi şükür. 2 gündür vardı. Antibiyotiği neye göre verdi söylemedi mi yani?
Çok geçmiş olsun dişte pek ateş olmuyor yani bizim okmadi olsafa 38 geçmez diyor uzmanlar antibiyotik boğazı falanmi siste verdiler acaba
Merhabalar bizde de kızım 13aylık 3güm ateş oldu. Sadece ateş ve huzursuzluk. Doktor kan değerlerinde bazı değerleri yüksek dedi. Karaciğer enzim değerleri artmış calpol vermeyin. Dolven verin dedi. Viral bir virüs kapmış, antibiyotik kullanmayız. Öpücük hastalığından şüphelendi.
Kan değerlerine bakmadan önce acaba dişten midir diye sorduğumda, diş işin 38üstü ateş beklemiyoruz dedi. Bizim ateş 39ları görüyordu.
Hayır söylemedi öyle yazdı gönderdi boğazına da bakmadı
Bizimki 38.3 falan oldu
Geçmiş olsun
bizde çok ilgilenmedi yazdı gönderdi
Azı dişlerinden biri olabilir diye düşünüyorum
Öyle boğazına kulağına bakmadan nasıl yazar ilacı hayret?
Bence başka doktora görünün boşuna antibiyotik vermeyin. Kaç aylık bilmiyorum ama bizim ateşi Calpol’le dusuremedim Dolven verdim. 2 günde banyo + şurup anca geçti. Doktora 2 gün sonra gittik iyi yapmışsın dedi. Hafif öksürüğe bile vermedi antibiyotik ıhlamur iciriyorum. Enfeksiyon yoksa antibiyotik anlamsız hem de zararlı.
Muayene etmedimi canim. Bizim doktor bogazi kizarik olsa bile antibiyotik vermiyo 2 gun takip et atesi fazlalasir kotu olursa baslayalim der hep
Şuan düştü ateşi normal bugün sadece sabah verdim dolven. Çok şükür keyfi de yerine geldi oyuncaklarla oynadı
Hayır muayene etmedi hiç bakmadı ağzına. Şaşırtıcı geldi. Neyseki ateşi düştü çok şükür. Akşamda takip edeceğim vermem sanırım artık
Gecmis olsun canim verme iyise
Teşekkür ederim sanırım azı diş geliyor ondan aşırı huzursuzluk var vermiyorum antibiyotik