Kızlar merhaba, 4-5 gün önce bebeğimin ateşi yükseldi. Suyla duşla vs düşürdükçe yeniden çıktı. Acile gittik serum verdiler, ertesi gün de parol dolven dönüşümlü verdim ateşi oldukça. Üçüncü gün ateşi geçti ama sırti göğsü boynu döküntü oldu. 2 gün ishali oldu geçti. Doktora da götürdük net birşey demediler. Tahliller yaptılar adeno veya rota çıkmadı, negatif. Benzer durum yaşadınız mı?
Merhaba geçen ay benim kızımda 3 gün yüksek dirençli ateşlenmişdi bütün tahlilleri temiz olmasına rağmen 3.gün sonunda ateşi normale gelince döküntü döktü boynu sırtı göğüs bölgesi doktoruyla iletişime geçince 6. Hastalık geçirdiğini söyledi. Döküntü dökerek hastalığın bittiğini belirtmişdi. Her hangi birşey yapmamamızı bir iki güne döküntünün geçeceğini söylemişdi öyle de oldu. Belki sizin bebeğinizde öyle birhastalık geçirmiş olabilir Geçmiş olsun
Bir ay önce yaşadık aynısı önce ateşle başladı dört gün ateşler içinde yandı üç gün boyunca kan aldılar bişey cikmadi verdikleri antibiyotik ve diğer ilaç vücudu nda döküntü yaptı ishal yaptı üç gün boyunca hastane hastane gezdim en son başka antibiyotik yazdılar öteki ilaçları da at dediki doktor o gün ateşi düştü ishalde öteki ilacı bıraktıktan sonra azalarak bir hafta sürdü sürekli uyku halindeydi çocuk hiç hali yoktu çok kötüydü miğdesi bulanıyor oguruyordu ilacı kusiyordu
Ateşin düştüğü gün iştahı da açılınca sevinmiştim, ardından döküntü ishal de olunca antibiyotik alerji yaptı diye düşündüm. Antibiyotiği kestim ama geçmedi. Tahlilde de birşey çıkmadı. Çok sağ olun bizimki de 6.hastalik olabilir o zaman
Çok teşekkür ederim, acil ve poliklinikte bu ihtimalden bahsetmediler ya.
Bizimki çok hareketli, kusma ve halsizlik yok. Huysuzluk, ateş, döküntü ve kısa süreli ishal oldu. Aslında kusma olsa ve ishal fazla olda rota olma ihtimalini daha yüksek görüyorlardı. O da negatif çıktı zaten.
Ama biz de boş yere antibiyotik kullandık maalesef.
Boş yere antibiyotik verdiler öyleyse. 6.hastalik viral enfeksiyonmuş.
İştahsızlık bir hafta sürdü bizde antibiyotiğide 5. Günde bıraktırdı doktorumuz. Kilo kaybı bile olmuşdu kızımda ama hemen toparladı bi kaç gün daha mızmızlığı sürer tekrar eski neşesine gelir ama geçmiş olsun tekrardan
Allah razı olsun. Gerçekten bizimki de zayıfladı soldu çocuk. İnşallah toparlar dediğiniz gibi.
Antibiyotik azitro muydu?
Çok geçmiş olsun bizimki baya ağırdı iki antibiyotik kullandık on gün boyukca ancak düzeldi
Bizimki de öyle yarım kilo verdi bir ay boyunca sonra bı süre almadı meme emmedi
Aciller pek biseyden anlamiyor 40 dercee dayanmisti bizim serum takdilar falan eve geri gönderdiler
Çok geçmiş olsun, en beteri bu olsun inşallah.
Kesinlikle, google yazıp aratsak daha net yol gösteriyor. İnsan bir derman umuduyla soluğu acilde olıyor mecbur. Rabbim koruyor minikleri gerçekten.
Çok sağolun çok şükür geçti gitti Allah kimseye kaldıramayacağı dert vermesin Allah hepsini korusun yavrularımızın
Benmde ateşi düşmüyor dün geceden beri tahliller temiz antibiyotik verdi yinede ama bgn kullanamadim eczacı geçmiş tarihli verdi diye döküntü falan yok niye böyle oluyorlar ya
Bizde de ateşi varken döküntü yoktu. Ne zaman ki ateş düştü rahatladık dedik, 24 saat sonra döküntü başladı. Antibiyotiği de boş yere kullanmış olduk. Aynı şekilde tahliller temizdi.
Ben sulara bağlıyorum. Sıcak diye suda çok oyun oynattım, engel olmaya çalışsam da oyuncakları suya batırıp batırıp ağzına soktu. İllaki şebeke sularına mikrop karışıyor.
Bizimki de oyun suyunu gidip gidip iciyormis eşim söyledi bana bende mikroba bağlıyorum kan temiz çıktı şükür ama belli olmuyor tabi