Ateşden sonra döküntü

Hanımlar merhaba kızım pazar günü ateşlendi tahliller falan temizdi düşmeyen bşr ateşle uğraşdık 3. Gün sonunda stabil oldu dünden beri hiç ateşi yükselmedi fakat bugün sabah uyandığımızda yüzünde ve vücunda döküntüler oluştu normal mi doktora götüreyim mi ya da bu dökünler nedir fikriniz varmı

Bizdede oldu ateşten sonra ama bence calpol yapmıştı sizde kullandınız mı herhangi bir ilaç

Merhaba, gecen ay bebeğimin 4 gun suren ateslenmesi oldu. Doktorumuz 6. Hastalik olabileceğini ama bunu tahlille anlasilmadigini, atesi düştükten sonra dokuntu olursa haber vermem gerektigini söylemişti. Isterseniz bir doktorunuza danışın.

Evet doktoruyla görüşdüm de 6. Hastalık dedi. Dökümtüden sonra hastalık geçiyor demek oluyormuş

Cok geçmiş olsun.

Bizimde 2 3 gün ateş sonrası döküntü oldu tüm vücutta hatta besin alerjisi sanmıştım ben ama değil demekki herkeste olduguna göre doktora götürdüm ben ağızdan ilaç verdi damla gibi geçti bı kaç günde kan almıştı ast yüksek çıkmış tekrar kan verdik bu sefer yarıya düşmüş 3 4 hafta sinra tekrar gel bakalom kanlara tekrar ne olur ne olmaz dedi