İlk ateşli günümüz… Eşimden grip bulaştı muhtemelen bende de belirtiler başladı. Dünden beri de bebeğim ateşli. Calpol etki etmeyince Dolven’e geçtim o da çok zor etki ediyor gibi. İnliyor resmen
Bu süreçte geceden beri yemiyor emmiyor da su da içiremiyorum. Siringayla şurubu verdiğim gibi su veriyorum artık zorla biraz. Siz neler yediriyorsunuz ne versem yer acaba??? Aç duruyor sürekli ağlıyor kucağımda çok üzülüyorum ya.
Cok gecmıs olsun doktora gittiniz mı kıyamam bebek konu olunca cok uzuluyorum hastalanmalarına ateslıyken bizler nasıl bısey yıyemıyorsak bebekte aynı ferah seyler ister belki meyve falan denediniz mı eger ay olarak uyumluysa
Aile doktoruna danıştık 2-3 gün takip demiş ben de bugün yarın takip edeyim diye düşündüm bakalim. Yarın giderim çocuk doktoruna. Ateşten başka bir şeyi yok şimdilik. Şurup etki etti bu kez gözünü açtı biraz çok şükür. 11,5 aylık yaşına az kaldı sevdiği meyveleri denedim ama maalesef yemiyor. Sabahtan beri ben de unuttum açlığımı valla zormuş ![]()
İki kaşık çorbayla günü kapattık valla. Emmeye düştü iyice ama doymadi tabiki
hayırlısı inşallah gece uyanır açlıktan muhtemelen
evet bu dönemde bol bol emmek ister. ben de yeni atlattım. 2 güne düzelir inşaallah sen biseyler ye canım bol su iç.
pek bişey yemek istememişti benim kızım da
hiç ekmek varmezdim ekmek yemek istedi hep. sonra birakti. bir deneyin. canı ne çekiyorsa onu verin. yumuşak ekmek belki yer..
basında bekleyin alarm kurun saat başı. hep yanında olduğunuzu hissettiririn.
zor biliyorum ama yanında telaslanmayin. eliniz ayağiniza girmesin. çünkü o telaş bebegi korkutuyor.
sıvı alsın şırınga ile gerekirse. sıvı alımı çok önemli canım.
demiri kes enfeksiyon varsa vücutta demirden besleniyor mikrop.
çocuk Dr goturmeni tavsiye ederim. boğazına kulağına baksin
banyoya oturtur her ateşi çıktığında iyot damlat suyuna iki üç damla. lugol iyot satılıyor canım eczanede vardır belki.
gazlı veya hava alan bir bezle müslin olabilir. başına ılık su ara ara sil. soğuk uygulamayı ılık su ile yap soğuk su ile değil. daha etkiliymis.
bunu nerede kullanıyoruz ben de alayım.
teşekkür ederim
ateşe iyi geliyor mu peki
Fitil ver kilosuna gore sivi ver ince giydir bacaklarini kollarini muslim bezle sil fitil sersemligini alir buhar banyosu yapin beraber ten tene temas yap
Malesef ailede bir kisi hasta olursa digerlerine de geciyo ozellikle bebekler bizden 5 kat direncsiz dedi doktor.
geçmiş olsun canım benim
maske tak yanında yinede bebeğinin
Anne baba ikimiz de maskeliyiz, sağolun ![]()
Gecmis olsun canim ihlamur warsa kynat icir iyi gelir


