Ayak kasma

Bebegim 9 ay 20 günlük emerken oynarken surekli ayağını kasiyor normal mi acaba fotoğraftaki genelde

1 Like

9 aylik olucaz bizimde surekli boyle biseyle oynarken falan cok yapiyo normal heralde cunki mutlu oldugu zaman yada sinirlenince yapiyo

MasAllah cok tatlı :heart_eyes: olabilir doktora sormustum normal dedi icim rahat etmedi ortopedi dktoruna mi götürsem diye düşündüm