Bebegim 9 ay 20 günlük emerken oynarken surekli ayağını kasiyor normal mi acaba fotoğraftaki genelde
1 Like
9 aylik olucaz bizimde surekli boyle biseyle oynarken falan cok yapiyo normal heralde cunki mutlu oldugu zaman yada sinirlenince yapiyo
MasAllah cok tatlı
olabilir doktora sormustum normal dedi icim rahat etmedi ortopedi dktoruna mi götürsem diye düşündüm
