Ayak terlemesi

Kizlar 2.5 aykik bebegim var ayaklari terliyo normalmi

Ah ah ayni sorun benim kizimda da var suan 4 , 5 aylık 2 ayllikken fark ettim. Ben üşüyor diye kalin corap giydirirdim corabi bir çıkartırdım ayakları ıslak olurdu. Suan bile ince corap giydirsemde terliyor bazen cikartiyom coraplari demeki sicak benm bebege gire degil..

D vitamini eksikliğinden dolayi oluyormuş

Terleme sistemleri yeni olustugu için oluyor. Bir de ortam çok sıcaksa. Gündüz sıcaklığa göre ince veya 2 kat giydiriyorum. Kontrol ederim her alt değişimi nemliyse. Bütün uykularında da çorapsız uyutuyorum.

D vitamini kullaniyorum

Bende genel olarak çorap giydirmem çünkü terleme oluyor eğer gerçekten üşümüşse giydiriyorum ama oğlum hemen çıkarıyor​:sweat_smile:

Benim bebeğimde d vitamini fazlalığı var ama ayakları terliyor bence onunla alakası yok

Benm kizinda ayni terliyo

Bildiğim kadarıyla ter bezleri bizimki gibi gelişmemiş olduğundan el ayakları terliyor. Bizimki geçti büyüdükçe evi çok sıcak tutmayın:)