Kizlar 2.5 aykik bebegim var ayaklari terliyo normalmi
Ah ah ayni sorun benim kizimda da var suan 4 , 5 aylık 2 ayllikken fark ettim. Ben üşüyor diye kalin corap giydirirdim corabi bir çıkartırdım ayakları ıslak olurdu. Suan bile ince corap giydirsemde terliyor bazen cikartiyom coraplari demeki sicak benm bebege gire degil..
D vitamini eksikliğinden dolayi oluyormuş
Terleme sistemleri yeni olustugu için oluyor. Bir de ortam çok sıcaksa. Gündüz sıcaklığa göre ince veya 2 kat giydiriyorum. Kontrol ederim her alt değişimi nemliyse. Bütün uykularında da çorapsız uyutuyorum.
D vitamini kullaniyorum
Bende genel olarak çorap giydirmem çünkü terleme oluyor eğer gerçekten üşümüşse giydiriyorum ama oğlum hemen çıkarıyor![]()
Benim bebeğimde d vitamini fazlalığı var ama ayakları terliyor bence onunla alakası yok
Benm kizinda ayni terliyo
Bildiğim kadarıyla ter bezleri bizimki gibi gelişmemiş olduğundan el ayakları terliyor. Bizimki geçti büyüdükçe evi çok sıcak tutmayın:)