Ayna temizliği

Ya kızlar evimin koridorunda şöyle bir ayna var yeni aldım sayılır ama hiç memnun kalmadım çok pişman oldum aldığıma aşırı zor ya alt kısmına zaten bebeğim sürekli ellerimi sürüyor orası okey ama üst tarafı da her dkka silmeme rağmen leke kalıyor sildiğim bezin lekesi kalıyor hiç silinmemiş gibi silsem daha da pis yapıyor her türlü deterjan karışımla denedim yok çok sinirim bozuluyor hep pis ve beni çok rahatsız ediyor. Ne yapabilirim ya nasıl temiz tutabilirim bu aynayı yoksa kırıp atıcam en sonu

Gazete kağıdı ile silmeyi deneye bilirsin . Kendi boy aynama da öyle kullanıyorum . Cam sil sıkıp gazete kağıdını buruşturup siliyorum bir deneyin isterseniz

Yaa sabah bi deniyim inşallah işe yarar çok sinirimi bozuyor neyle sildimse yok yine leke kalıyor

Evet benim de öyle oluyordu gazete kağıdını böyle buruşturup biraz cam sil kuruyana kadar silin inşallah işe yarar :sparkling_heart:

Ben hastane del çalışıyorum surekli ayna silerim tek kurtuluşu kağıt havlu lu da buldum

Biz de eskiden gazete ile kurulardık hiç iz ve toz kalmazdı bence de o mantıklı. Bir de camlar için bebek şampuanı ile temizleme önerisini görmüştüm ben denemedim ama belki bir artısı vardır onu da deneyin isterseniz.

Ben hep kagit havlu ile silerim önce islak bor bezle sonra kağıt havlu ile siliyom . Sadece bez kullanınca iz kaliyor ..şu temizlik bezleri iz yapmaz diyorlar ya bence onlarda iz yapıyor. Gazete ve sirkeli suyu da duymuştum. Gazete denedim güzel yapıyor ama dk basi Gazete bulamadığım için kağıt medil daha iyi . Camlari da onla kurularim ve hiç cam yokmuş gibi olur .

Domolun cam temizleme köpüğü var onu deneyebilirsin

Onla da sildim yine yok

Biraz önce bu video karşıma çıktı bakın bebek şampuanı ile temizliyor :+1:t2:

Bende takip edeyim bari belki faydalı olur​:blush:

Çok teşekkür ediyorum