Gazete kağıdı ile silmeyi deneye bilirsin . Kendi boy aynama da öyle kullanıyorum . Cam sil sıkıp gazete kağıdını buruşturup siliyorum bir deneyin isterseniz
Yaa sabah bi deniyim inşallah işe yarar çok sinirimi bozuyor neyle sildimse yok yine leke kalıyor
Evet benim de öyle oluyordu gazete kağıdını böyle buruşturup biraz cam sil kuruyana kadar silin inşallah işe yarar ![]()
Ben hastane del çalışıyorum surekli ayna silerim tek kurtuluşu kağıt havlu lu da buldum
Biz de eskiden gazete ile kurulardık hiç iz ve toz kalmazdı bence de o mantıklı. Bir de camlar için bebek şampuanı ile temizleme önerisini görmüştüm ben denemedim ama belki bir artısı vardır onu da deneyin isterseniz.
Ben hep kagit havlu ile silerim önce islak bor bezle sonra kağıt havlu ile siliyom . Sadece bez kullanınca iz kaliyor ..şu temizlik bezleri iz yapmaz diyorlar ya bence onlarda iz yapıyor. Gazete ve sirkeli suyu da duymuştum. Gazete denedim güzel yapıyor ama dk basi Gazete bulamadığım için kağıt medil daha iyi . Camlari da onla kurularim ve hiç cam yokmuş gibi olur .
Domolun cam temizleme köpüğü var onu deneyebilirsin
Onla da sildim yine yok
Biraz önce bu video karşıma çıktı bakın bebek şampuanı ile temizliyor ![]()
Bende takip edeyim bari belki faydalı olur![]()
Çok teşekkür ediyorum
