Kız bebeği olup az çiş yapan varmı yapışik da olabilir dedi doktor bu durumu yaşayan varmı nasıl bir yol izlediniz Anneler
Yok canım ona bakıldı ilk enfeksiyon var dediler kültür tahlili bile yaptılar temiz çıktı buna rağmen ilaç kullandık düzelmedi beslenmesinde sıkıntı yok çözemiyorum valla