Arkadaşlar merhaba 9 aylık bebeğim bi süredir kabızdı daha sonra az çiş yapmaya başladı bende dün Dr götürdüm idrar yapamaması için bi sebep yok dedi kabızlık için de beş lavman verdi ama benim bi türlü çözümleyemediğim şu ki bebeğim yoğun bi şekilde belinin alt kısmını kaşıyıp duruyor altını açtığımda pipisini poposunu kaşımaktan kızartıyor herhangi bi pişiğide yok
Haftada bir yapmaya başlamıştı
İdrar yollari enfeksiyonlandi belki goturdugun doktor saglik ocagimiydi cocuk doktorumu.? Bukadar cok kasintisi olan bir bebegin biseyi olmamasi imkansiz eger cocuk doktoruna goturdunse baska bir doktora daha goster derim
Çişini az yapması idrar yolları iltihabı belirtisi diye biliyorum bende.. İdrar testi yapıldı mı bebeginize? Kasıntının bir sebebi vardır illaki bence de baska bir cocuk druna götürün.
Siz aile hekimine mi yoksw cocuk druna mı gittiniZ? Lavman da fazla geldi bana Lavmanı drlar cok zorda kalmadıkca onermiyorlar aslında.
Hayır çocuk cerrahisi ne götürdüm pipisine baktı açık dedi sıvısını arttırmalıymışım
Çocuk cerrahisi ne götürdüm bağırsakları çok dolu üç lavmandan sonra düzelme görürsen diğer ikisini kullanma dedi ama devam ederse tekrar al dedi hatta bide bi ay sonra tekrar kontrol istedi
Bu sabah daha lavman kullanmadan yaptı kakasını acaba daha kullanmasammı bilemedim iki tane kullandım şimdiye kadar
Teşekkür ederim yok vermem kalanları teşekkür ederim
Hindistan cevizi yağı ve kiviyi karıştırıp verin. Lavman dan önce bunu deneyin isterseniz. Benim bebeğim çok kabız oluyor ve bunu verince ertesi gün kakasını yapıyor şifa olur inşallah sizede ![]()
Birde mor erik kurusunu kaynatıp blend edip veriyorum bunuda deneyebilirsiniz
Çok teşekkür ederim deniycem ![]()
![]()