Azı dişi bi bakarmisiniz anneler

İyi geceler hanimlar Cuma günü yaşına giricek kızım azı dişi ucu çıkmış ve eti kalkmış damagının bugun agzınin kenarinda kan gorunce farkettim dişini . Bu diş boylemi cikiyo yoksa biseymi olmuş anlamadim iç yanaginda falanda bisey yok dustu desem

Öndeki dişimiz çıkmadan eti mosmor ve kanlıydı o sıra araştırdım diş çıkarken kanama falan olabiliyomuş, diş patlayinca morarmasi geçti. Sizinde böyle içinde morarma kanama olduysa patlayınca dışa çıkmış olabilir.

Ay niye oluyomuş peki boyle bisey. Valla aklima neler neler geldi agzina hersey sokuyo dedim artik kesin kesti biseyle orayi diye. Bugun kanadi morlukda vardi etide kalkmis sanki kesilmis gibi anlamadim valla

Bebeklerde bu durum, genellikle diş çıkarma sürecinde karşılaşılır. Doğal bir durumdur. Çünkü yeni çıkan diş, diş etinin hemen altında birikmiş kan nedeniyle küçük, mavimsi veya morumsu bir kist (erü (hematom) oluşturabilir. Bu durum çoğu zaman zararsızdır ve diş çıktığında kendiliğinden geçer.

İnternetten alıntı :see_no_evil_monkey: Korkmayın yani normal.

Ay sagol canim gorsellle arattimda internetten bisey bulamadiydim

Diş çıkarırken morarma diye ararsanız görseller var. Cok geçmiş olsun :cherry_blossom:

Cok sagol :heart:

Gözün aydın cnm benim oglaninda azı lar yolda sürekli eli ağzında morluk bizimxe var diş aşırı minik çukur Luk bizimde oluştu ama diş gözükmüyor bizim köpek dişleri dış epeydir çok fazla salyasi akıyor

Senin fotoda gördüm köpek dişi de gelecek gibi bembeyaz gözüküyor aynı bizimxde öyle alalh yardım etsin valla ağrı kesici veriyorum üç gündür gece sık sık kalkıyor elini ağzında götürüp ağlıyor bir yaştan sonra azı lar çıkıyor mis zaten zamanı geldi artık

Mrb ne kadar sürdü acaba azı dişlerin in çıkması bizimkide uzun zamandır salyasi akıyor üç gündür elinazgi da ağlıyor morluk var bide damak yumuşak çok minik çukurluk var

Cikdi bile canim nasil dismis ben anlamadim gitti dur foto cekebilirsem atiyim. 3 gundur salyasi cok akiyodu zaten.

Alt yan disinin biri kabarmis kopek disine dikkat etmedimde hic. Kac disi var bacim sizinkinin massallah iyi dis cikardi ha

Boyle cikdi duzelurmi bilmiyom bacim

Cnm bizim 8 .dişi 9 aylikken Çıkarmısti yazın ondan beri başka çıkmadı azilar ve köpek dişleri sis yaz ayindna beride salyasi akıyor ama azilar hala cikmadi çocuk elini ağzına sokuyor devamlı bekliyoruz bakalım zorlandı ya bu salya çok canımı sıkıyor ondan sordum dişler şiş ama çıkamadı bı türlü üsttu baya şiş bizimkide

Maşallah komple çıkması zaman alır normal diş bile 1 ayda boy sürüyor

Salya bizimki azi disinde oldu salyayi gorunce bakdim disi morarmis hemende cikdi her dis farkli oluyo digerleri zor cikdi bunu anlamadik bule. Salya zor oluyo valla ust baş kalmiyo niye bukadar uzun surduku belkide daha cikmiycak bacim sana oyle geliyo

Biomiyorum ki cnm salyadan bide huzursuzlukyan sandım ben dişi ni bide hastanede iki tane hemşire bide sağlık ocağındaki hemşire dedi dişleri şiş hepsi birden çıkacak diye baktım aynen öyle şiş eline dolgunluk geliyor birde kırmızı baya odnan diş gelecek sanıyorum bu salya epeydir akıyor üç aylıkken başladı ondan beri hiç ara vermeden akti uc aydır gelen diş yok ama salya hala akiyo

yaramaz cektirmiyor cekebilfigi. Kadar pek belli olmuyor

Aynen bacim baya şiş niye cikmadiki acaba simdiye kadar ciksada cocuk rahatlasa bi tuh