Azı dişi çikaran bebiş Anneleri

İyi geceler güzel anneler :bouquet:

Yogun bir diş döneminden geçiyoruz 10 disimiz vardi 2 tane birden azı disler cikdi gecen hafta . 2 gün oncede iki köpek dişimiz birden patladi sivri sivri uçlari cikdi​:grin:. Velhasil soruma geliyim bu köpek dişleri patladikdan sonrami zor oluyo buyurken şuan bi skntimiz yok arada bi ishal yokluyo. İnsallah uzarken zor olmaz acelesi var gibi nezaman agzina baksam diş cikiyo ablasida 1 yasindan sonra birden hepsini cikarmisdi bakdikca gormusduk

Bizimde bianda patladı 4 tane azı 2 altta 2 ustte 12 dişimiz oldu :slightly_smiling_face: aşırı salya dışında huysuzluk ve uyku problemi yaşadık

Massallah massallah aslinda bi yandanda iyi oluyo tek tek agrisi huysuzlugu olmakdansa bi kacini birden cikarmasi iyi :face_with_peeking_eye: evet salyamiz baya cogaldi bizimde bakalim insallah huysuzluk uykusuzluk yapmaz

Yani bence patladiktan sonra uzama kısmı acısız olur diye düşünüyorum am net bir bilgim yok

Bizim azı damagi delmek üzere ama bir türlü çıkamadi, çok fazla huzursuzluk ve uyku sorunu yaşıyoruz.Ne zaman çıkar tam olarak acaba

Dişlerin adini yanliş yazmisim duzelttim simdi :face_with_peeking_eye:

Bizim azilar cok cabuk cikdi 4 tane var suan en kolay onlari cikartti. Ust ve alt ön dişleri cok zor cikartti ve zor uzadi onlar her disin yapisi uzamasi agrisi farkli sanirim

Darısı başımıza inşallah :face_holding_back_tears:

Aminn insallah canim