Kizlar selam 5 ay 16 günlük kızım bugün hafif öksürük şeffaf burun akintisi tek tük hapşırık başladı akşam uykusuna yatirdiktan sonra da tamamen tıkandı uyuyamadi hırıltı sürekli akşamdan beri 2-3 kere serum fizyolojik yaptım ama geçmedi ben de acile gittim ciğerleri temiz boğazı hafif kırmızı allerji olabilir dedi zaditen şurup verdi . Daha önce kullanan böyle olan var mı
Ben kullandım genel olarak alerjide kullanilan bir şurup zaten bir sorun olmaz her alerji ilacı gibi uyku yapabilir endişe etmene gerek yok canım geçmiş olsun ![]()
Teşekkür ederim ateş başladı şimdi de ![]()
Ateş varsa alerji olmaya bilir bizde ateş olmamıştı sadece öksürük hapşırık vardı birde burun tıkanıklığı üşütmüş olabilir belki
Ayyy sabah gittik bidaha enfeksiyon varmış dusuremiyorum çocuğun ateşini
Çok geçmiş olsun şimdi nasıl ateşi düştü mü
Çok teşekkür ederim ateşi düşürdük de zatürre yapmasak iyi ateş dusurcez diye çocuğa soğuk uygula yıka derken öksürük başladı ![]()
Ayy inşallah bir şey olmaz çok geçmiş olsun
Amin aminnn biliyorsunuz geçtiğimiz günlerde hava birden güzelleşti çocuğu sahile götürdüm o da çarpmış olabilir ![]()
Evet havalar güzeldi ama rüzgar vardı eğer terlediyse ondan olmuş olabilir
Aslında terletmedim ama oldu işte bişey sorucam antibiyotik kullandınız mı daha önce klamoks sanırım bebekte ishal yapar dimi
Ben hiç kullanmadım canım bilmiyorum
Ondanmis
bugün vermedim en azından kaka rengi düzeldi inşallah içmek zorunda kalmayız bidaha hiç bı bebek antibiyotik kullanmak zorunda kalmasın inşallah ![]()
İnşallah ya çok geçmiş olsun canım