Telefonum bozuldu yenisini alınca hesabı yeni açtım eskisi şifresi telefona kayıtlıydi bilen bilir Akdeniz anemisi diye başlık atmıştım neyse doktor akdeniz anemisi taşıyıcı dedi bı ilaç vermedi altı ay sonra gel dedi o da ben dedim diye söyledi kan verdik mesela 8.4 tu bı iki hafta falan gittim kan ilacına rağmen 8.8 doktor dedi bu bukadar yükselmez dedi gece uykumu böler gündüz aklımda acaba tek doktora görünmek hata mı yaptım başka doktora da mı götürsem
Geçmiş olsun, tabiki böyle konularda tek doktorla sınırlı kalmamak gerekir, kesin tanı gerektiren hastaliklarda ben genelde bir kaç doktorun görüşünü almayı daha sağlıklı buluyorum özellikle prof, doç olursa daha iyi olur.. Şunu merak ettim ek gıda yiyor mu, yiyorsa en çok ne veriyorsunuz, kan yapıcı şeyler yedirmeyi deniyor musunuz? Kan ilacını düzenli kullanıyor musunuz, her marka da her çocuğa iyi gelmiyor ilaç değişimi yada doz arttırımı da iyi gelebilir
Hiçbir şey yemiyor reddediyor elestirebilir siniz hak veririm döner. Uyuyor mesela oda eh işte bulgur yer az tavuk haşlama bu dediklerim çok az yani yemesi diğer gerisi reddediyor kusturuyir kendini
Doktor ilaç etki etmez dedi ilac vermedi içim çok huzursuz bi yandan iyi dedi zararsız dedi bı yandan da niye bir doktora gidiyorum başkasına da gitmem gerek diyorum
Yok canım neden elestiriyim, herkes çocuğunu daha iyi bilir yemeyince insan çaresiz kalıyor tek boğazından birşey geçsin diye her yolu dener olabilir yani…Kaç aylık bilmiyorum ama bu da anemi kadar önemli bir konu, gelişimsel pediatriye götürün derim ek gıda konusunda size yardımcı olacaklardir, onun dışında başka doktora da elbette götürün hakim olduğum bir konu değil ama içiniz rahatlar belki başka çözümü vardır..
Goturucem valla kilosu iyi olunca doktor ilgilenmiyor sadece anne sütü isterim herşey istesin benden yesin ama dediğiniz gibi goturucem en yakın zamanda
Bencede tek doktorla kalma canım
Randevu aldım pazartesi goturucem uarin götürdüm de bir yaş aşısı var yarin ikisi bir gidemem mecbur pazartesi goturcem
Tamam canım güzel haberlerle gel inşallah
İnşallah sağolun Allah razı olsun