Kizlar uzatmadan anlatayım ben 7 haftalıkken lekenmem oldu bilenler bilir şuan dokuz haftalık hamileyken gelişimi önden gdiyor yani on haftalık neyse doktor progesteron verdi kan aldı sonuç için gittiğimde dört tane progesteronun iğnesi den verdi dün vurdum işte bı sıkıntı yok lekelenme de üç dört gündür yoktur sorum böyle bi kesim ağırdır iyi değil diyor bı kesim ise bebegi koruyor falan diyor kafam çorba şimdi iğneyi vuruyorum bebeğe zarar vermez dimi yani internet insanın kafasını bulandiriyor
İğne neden zarar versin kanama görülen gebeliklerde hep progestan verilir bebeği korur o iğnelerle doğuma giden çok fazla insan var Allah korusun bebeğe bir şey olsa da iğneyle değil başka şeylerle ilgisi oluyor ben hiç kanama yaşamadan bebeğimi kaybettim hiç bir sorun olmadığı halde Her söylenene inanmayın bir şey olursa doktor söyler zaten sağlıkla gelsin bebeğiniz
Zaten sıkıntısı olacağını düşünse doktor neden versin ki? Benim kardeşim de kanaması olduğu için o iğneden kullandı. Bende hapını kullandım mesela. Çok şükür bir sıkıntı olmadı. Olacak olduktan sonra birşey yapmasanız da olur,olmucak olursa da ne yaparsınız yapın olmaz. Yani biraz rahatlayın. Doktor gözetimindesiniz çok şükür. Netten de araştırıp kafa bulandırmaya gerek yok. Aklınıza takılan olursa not alın kontrol günü hepsini sorun.
Geçmiş olsun.
Şeytan peşimi bırakmıyorki sürekli birşeyleri aklıma sokuyor diyorum acaba çok doktor mu gezseydim belki tam bilmiuordur halbuki o hastanenin en iyisi genede aklım kalıyor
Teşekkür ederim Allah razı olsun
Teşekkür ederim Allah razı olsun canım