Bakabilir misiniz🥹

Kızlar merhaba

2 aylık bebeğim var. Sorunumuz şu sürekli tükürüğünde boguluyor ağız ıcı salya tükürük dolu. Bır çok doktora götürdüm normal dıyor

Bı kaç kere de uyanırken öğürüp boguluyor gıbı oldu sankı kusucak gıbı kızardı fılan kendkne geldı ama sonra

Acaba tukurugunu mu atamıyor reflusu var ondan mı bır türlü anlayamadım kaç doktora götürdüm normal dıyor ama ben çok panıklıyorum

Kızım 10 aylık olacak nerdeyse bizde de o sorun var, bende sordum kaç defa evet normal demişlerdi.

Pekı o an ne yapıyorsunuz ben çok panıklıyorum da sırtına mı vurmamız gerekıyor hafıfce

Ben hemen ters çevirip sırtına pat pat yapıyordum, o zamanlar bende aşırı panik yapıyordum çok küçük diye gözümü üstünden ayiramiyordum, hala ilk günkü gibi ama bir yudum su içiyor o bile kalıyor boğazında, zamanla düzelecektir Allah’ın izniyle korkmayın.Buyudukce öğürmeye başlıyor, ister istemez sizde rahatlamaya başlıyorsunuz.

Ben bıraz panıgım ozellıkle akşamları çok huzursuz oluyorum bır şey olcak korkusu var bunlar da gecıcı mı tek kaldığım da oluyor ama ıcım hep huzursuz korku dolu hep kzıımı düşünüyorum korkuyorum

Ben de çok panik, pinpirikliyim..İlk çocuk olmasından dolayı tecrübesizlikte eklenince daha beter hal alıyor, hiç uyumadigim günleri biliyorum.Zamanla alisacaksiniz, bebeğiniz büyüdükçe refleksleri de güçlenecek korkmayın.

Çok teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Rica ederim :slightly_smiling_face: