Ben hemen ters çevirip sırtına pat pat yapıyordum, o zamanlar bende aşırı panik yapıyordum çok küçük diye gözümü üstünden ayiramiyordum, hala ilk günkü gibi ama bir yudum su içiyor o bile kalıyor boğazında, zamanla düzelecektir Allah’ın izniyle korkmayın.Buyudukce öğürmeye başlıyor, ister istemez sizde rahatlamaya başlıyorsunuz.
Ben bıraz panıgım ozellıkle akşamları çok huzursuz oluyorum bır şey olcak korkusu var bunlar da gecıcı mı tek kaldığım da oluyor ama ıcım hep huzursuz korku dolu hep kzıımı düşünüyorum korkuyorum
Ben de çok panik, pinpirikliyim..İlk çocuk olmasından dolayı tecrübesizlikte eklenince daha beter hal alıyor, hiç uyumadigim günleri biliyorum.Zamanla alisacaksiniz, bebeğiniz büyüdükçe refleksleri de güçlenecek korkmayın.