Kızlar 1 buçuk yaşında oğlum var aynı tür oyuncaklarını diziyor kendi kendine oynuyor d şekilde ve artık herşeye otizm diyip duruyorlar sizin de çocuğunuz oyunçak dizer mi ayrı tür olanları
Ayyy hiç sormayın yaaaa biz yeni nesil anneleri öyle bir korkutyorlar ki herşeye ama herseye bu otizm belirtisi şu otizm yapar diye diye artık evham yapıyorum kendi kendme birsey yaoyo aman otizim belirtisi mi acaba ay ekran verdim otizm mı olcka acaba diye diye artık sıkıntı stres yaşıyoruz.
Benimde ortanca oğlum aynı şekildeydi cnm çok şükür 9yasinda şuan gayet normal bir çocuk ![]()
Canım başka belirtiler yoksa kendini korkutma dinlediğim bir çocuk doktoru otizm tanısı puzzle gibi düşünün tek başına bir parça tanı koymak için yetersiz demişti yani göz teması isme tepki vs varsa stres yapma
Gerçekten öyle artık sosyal medya olsun normal yaşantı olsun herşeyi otizm diye algı yaratıyolar iyice psikolojim bozuldu çocuk ne hareket yapsa şüphe ile bakıyorum
Bu seferde aman evham yapıyorum kendi halinde brakym diyorum bu seferde ne kadar ilgisiz bir anneyim ne kadar düşüncesiz bir anneyim diye kafamda kuruyorum o yüzden artık kafayı yememe az kaldı.