Merhaba doğum sonrasi 5. ayda regli oldum 2 kez olduktan sonra spiral taktirdim yeni 18 ağustosta o günden beri kanamam oluyo bazen çoğalıyor bazen az ama hiç durmadı normalmi bu durum bilen varmı acaba
Merhaba. Spiral takildiktan sonra 2-3 ay adet dönemi dışında lekelenme ve çok çok hafif düzeyde kanama şeklinde bende de olmuştu. Kanamaniz adet dönemi gibi epey yogunsa bir doktorunuza danışmanızı öneririm ![]()