Balgam hırıltı

4 aylık oğlumda hırıltı balgam var emdiriyorum hasta olcak die için içimi yiyor ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz

Korkunun olacağa hiç faydası yok. Olacak olunca oluyor maalesef. Bende korkuyordum hasta oldu mesela 2.5 aylık şu an ve bir hafta antibiyotik ne kullandık . Doktora götürüp bir sırtını dinletin ve burnu tıkalı ise açık tutun sürekli. Bizde balgam atamama hala devam ediyor bu hafta kontrole götürecem.Birde havaların düzeni yok etraf mikrop kaynıyor istemesekte çocuklarımız bir yerden kapıyorlar işte. Rabbim şifa versin inşaAllah :heart: