Bebeğim 1 hafta sonra 6 aylık olacak doktor onayıyla 1 aydır ek gıdaya başladık 3 gündür geçmeyen balgam öksürük ve burun tıkanıklığı var nebulizatör burun temizliği naparsam yapayım geçmiyor ne yapmalıyım
Aynı durum bendede var canım 2 yaşındaki oğlum da 4 aylık bebeğim dede var öksürükten maf oldular şurup bile bana mısın demiyor bi atlatamadik nasıl geçecek bilmiyorum
Belki alerjik olabilir aklında olsun canım
Bulaşıcı bir hastalık
Değil tahlil yaptılar
Bizde 5.5 ayligiz , bizde de aynı sorun. Bir haftadjr çekiyoruz , ben düzenli burnunu fizyolojik serum sikip temizliyorum inanılmaz pislik ciikiyor , göğsüne ve ayagina zeytinyağı ile masaj yapıyorum günde iki kez , havlu koyup öyle giydiriyorum. Çok fazla terliyor bebeğim normalde , ona ekstra dikkat ediyorum iki gündür biraz daha düzeldi . Burda bir yerde sarımsak zeytinyağı kuru yapıp ayağına sürün bir iki güne geçiyor demisti,onu da denedim