Merhaba kızlar 2 aylık bebeğim var, sürekli balgamı var ne yapabilirim balgamı söktürmrk için.
Benim oğlumdada var 2 ay 3 haftalık doktora söyledim bir şey demedi gerçi emdikten sonra bazen balgam kusuyor süt söktürüyormuş öyle dediler
Bende sordum bana da bişey demedi.ne yapacağımı bilmiyorum kusarken de hiç çıkarmadı benim bebeğim