Balık yağı

Oğlum 1 yaşına girdi yaklaşık bir hafta önce bugün doktoru wellcare balık yağı önerdi hem göz sağlığı hem beyin gelişimi için balık yemediği her gün bir çay kaşığı ver dedi.. oceanı sorduğumda o da güzel ama ondan 5 ml vermen gerekir tadını sevmeyebilir dedi bunun içeriği daha zengin olduğu için bir çay kaşığı yeterli olur dedi. Bu markayı ya da farklı bir marka balık yağını kullanan var mı tadı nasıl acaba ağır mı verişler seviyor mu tadını merak ettim

Kimse bebeğine balık yağı vermiyor galiba :grinning_face::grinning_face:

Efenimmm biz fakirlerrr direk balığın kendisini veriyoruz, malum balık yağı daha pahalı :smiley::smiley:

tadını beğenirse möllers iyi

Sus kız ecoş balık yemese koşa koşa almaya gidersin bilmiyor muyum seni :grinning_face::grinning_face:

Teşekkürler :folded_hands:

Ya şimdi şöyle deeee gakkk gukkkk kem kümmmm :smiley::smiley::smiley:madem öyle denemeye değer herşey damadim için :smiley: