Çok kötü kavga ettik vurmaya yeltendi kızım ağlıyor diye geri çekti kendini tabakları bardakları kırdı sırf her akşam arkadaşları ile yemek yiyor bu akşam evde ben ikimize yemek hazırlarken onun tek yemek istemesi bnm de buna kızmamdan iş buraya kadar geldi en çok zoruma giden herşey kızımın gözü önünde ona yemek yedirirken oldu o kadar korktu ağladı ki o bana doğru yürürken bnm çığlığımdan offf çok kötüyüm yeminle bana sürekli lanet kadın lanet kadın diyip durdu tekrar tekrar sadece ağlıyorum elimden hiç bir şey gelmiyor bıktım usandım kızım için sabrediyorum ama dayanacak gücüm kalmadı
Hiç böyle olmamıştm kızımı uyuturken az önce içeri girdi elim ayağım titredi korktum resmen normal de korkmam ama bu sefer titredim resmen onu görünce hep böyle mi olacak bundan sonra
Kimse için kolay kolay boşan diyemem ama imkanın varsa ayrıl bu adamdan. Sen mutsuz, o mutsuz. İstemiyor seni çok belli. Üzgünüm ama bebeğiniz büyümesin böyle sevgisiz, saygısız bir evde. Şimdi vurmamis olması sonra yapmayacağı anlamına gelmez. Pişman olur o ayrı ama cidden yaptıkları, hareketleri artık çok fazla. Ya gel bir psikologa gidelim bu evliliği kurtaralım ya da başka türlü kurtaralım ayrılalım deyin. Bunalttı iyice valla. Başka yolu yok gibi.
Eeee ne beklıyorsun kı aileden buyuk bırı yokmu neden bu hayatı hem kendıne hem kızına yasatıyorsun tamam boşanmak yok dıor baban ona kızmayadamı ıstemıyor bence senınkı guzel bır dayak yemek istiyor bıraz got aılenle kafanı topla canım
Alalh yardımcım olsun cnm demekki cocukda ondan huzursuz di senin geçen konuşmuştuk peki böyle kalıp kırdığında geri telafi eder i özür dilerimu bide sürekli böylemi eğer öyleyse bu adamla isin zor
Mevzuyu aıle arası yapmaya calısın olmuyorsa ayrı kalın dahada olmuyorsa bosarsınız yanı ezıyet varsa bı evde o evde hıc bır sey yolunda gitmez sız bence babanızı arayın konusun durumunıuza edın
Ah be kuzum benim bebeğim doğmadan öncə Senin çəkdiyin hamsı çəkdi Hamsı Allah bilir qaynanam qaynatam iki baldızım ibr də Esim hamsı ustumə gəldi bebeğim oldu yenə rahat bıraqmlar indi Çocuğum qarşılar saki çocuk oların çocuğu
Cevap verecem ama gücüm yok şu an sadece şunu da sormak istiyorum daha öncesinde beni uyarmştı bu gece çöp atmaya bile dışarı çıkmicaksn diye ama evde şuan dolu çöp var o da gecmiş odaya tv izliyor gidip atsam eminim geldğmde atmadğı dayağı bu sefer atacak ona da söyleyemiyorum konuşmuyoruz evde çöp bırakmaktan nefret ederim özellikle geceleri bile korkarım ztn napsam bilemedim
Hayır hiç muhatap olma tabiki. Balkonun varsa oraya birleştirip çıkart hepsini kalsın yarın atarsın.
Kapının önüne koydum bağlayıp sabah atarım o götürmezse
Bence siz ne yapacağınızı bılmıyorsunuz sız bı annenızı arayıp dertleşin
Benm gidecek yerim yok emin ol o kadar istiyorum ki defolup gidebilmeyi ama yapamam ailem bunun uyarsını verdi bi kere boşanma lafı olmayacak diye babam iyi bir babaydı hakkını yiyemem ama iyi bir koca değildi maalesef o yüzden kalkıp babama anlatsam beni suçlar çünkü babama göre kadınların evlilikte konuşmaya bile hakkı yok erkek ne derse o olmalı kafasında kocam olacak o şahıs da bu düşünce de kendi kendime bakacak gücüm yok mahkumum sadece sabretemeye sabrediyorum artık @Öd2121
O adam burda annem de epilepsi hastası bnm derdimle dertlenmesin diye herşeyi hatta bir çok şeyi anlatamıyorum
Ama kendinden oluyorsun ![]()
böyle hayat mı olur? İkna etmeye çalışsan ya da kendin gitsen önce bir psikoloğa. Biraz anlat, boşalt kendini. Randevu al git sabahtan sanki eşin işte değil mi? Öğrenirse de ihtiyacım var dersin. Ne diyecek ona da mı kızacak?
O zaman dua et bol bol ALLAH kalbine inşirah versin güzel kardeşim ALLAH annenıze şifa versin sizede sabır eşinizden merhametli insanlık versın
Pskolojık bişi yokkı kocası gıtmelı huysuz canavar kadın ne yapacak bide onun için kızarsa veya koz olarak kullanırsa şimdiki insanlar cok aklı hainliği calısıyor kendılerını haklı bulmak ıcın der bak pskolojısı bozuk doktor bıle care bulamıyor boyle ugrasıyorum bununla bı bakmışsın masum olan taraf ya deli olur yada suçlu
Valla öyle yapsa bile kurtulur belki bu yolla. Başka türlü baksana babası bile kabul etmeyiz diyor Allah bildiği gibi yapsın. Eziyetten işkenceden başka bir şey değil. ![]()
Dua müminin en buyuk silahıdır bu kardeşimiz için dua etmekten başka care yok ALLAH onun yolunu hayır kılsın
Allah yardımcın olsun

