Merhaba hanımlar
benim 3 buçuk aylık bebeğim var. Banyosunu yaptırırken vücudunada şampuanını kullanıyorum o yüzden çok uzun ömürlü olmuyor. Sizler vücuduna ne kullanıyorsunuz. Bebeklere özel vücut şampuanı var mı? Birde bursanın suları çok kireçli bebeğimde kuruluk yapıyor yüzü pütürleniyor. Bebekler için yüz kremi önerir misiniz?
Merhabalar. Saçına Dalin şampuan, vücuduna da yine Dalin katı sabun kullanıyorum 1 yıldır.
Nemlendirici olarak da Bioderma atoderm kullanıyorum.
Benimki iki aylık ben de şampuan kullanıyorum ama her banyoda değil saçına bile her banyoda şampuan kullanmıyorum iki üç banyosunu sadece su ile yaptırıyorum bir kere sampuanli o sekilde
Merhaba ben saçına doktor önerisi ile sebamed kullanmaya başlayınca, önceden stokladığım dalinleri vücuduna kullanmaya basladim. Ayrica sebamedin bebek bakim kremini tum vucut icin onu kullaniyorum.
Katı sabun bu aylarda kullanabiliyor muyuz? Birde su çok kurutuyor ya sabun daha çok kurutur mu acaba. Nemlendirici önerinize bakacağım teşekkür ederim
Bende haftada 2 kere saçını şampuanlıyorum ama vücudunu hergün şampuanlıyorum. Birde lif köpürsün diye fazla sıkınca şampuan hem bitiyor ![]()
Sebamedin kremini yüzüne sürdüm bir kere yüzünü kızarttı baya bi. Bir dahada elime almadım
Aşırı bir kuruluk yok nemlendiricili gibi sabun. Tabi ayrıca nemlendirici kullandığım için de farketmiyor olabilirim.
Tamam o zaman bende sabun alayım teşekkür ederim
Ben incia marka şampuanı hem saçına hem vücuduna kullandım ondan çok memnun kalmıştım doğal olmasına rağmen çok güzel bir kokusu var. Siveno aldık sonra onu çok beğenemedim. Bittikten sonra tekrar şampuan olarak incia kullanmayı düşündüm vücuduna da dalin sabun kullanacağım. Benim kızımın da vücudu çok kuruyor hatta egzama benzeri kuru kuru bölgeler oluşuyor. Nemlendirici olarak ben mustela kullanıyorum ara sıra sürüyorum
Nemlendirici aklımda mustelada var. Şampuanda mustela kullanıyorum ama çok pahalı. İncia da aklımda buluunsun araştırayım bende
İlk yıkamadan itibaren kullanıyorum bir de çok kolay durulanıyor tavsiye ederim
İnşallah beğenirsiniz beni çocukluğuma götürdüğü için hiç vazgeçemiyorum
Bıcı bıcı şarkısıyla da yıkarım hep ona alıştı şimdi duyunca bile güle oynaya banyoya kadar yürüyoruz, dans ede ede alkış yapa yapa banyo yapıyoruz.
Ben de bebekken Dalin reklamlarını görünce güler oynarmışım ![]()
Anneden bebişine
evet dalinin ayrı bi sevdası var ya bende özledim alacağım ![]()
Çok fazla şampuan sabun da bebeğinizin cildini kurutur ve ne kadar doğal içerikli de olsalar bebeklerin cildi hassas çok aşırı kirlenme durumları olmuyor zaten fazlasına ihtiyacı olmayacaktir
Kıyaffetleri pamuklu ya parmak araları falan hep pamuk pamuk oluyor diye hep sabunlama ihtiyiacı duyuyorum ![]()
Suyla yıkayınca da gecer siz bilirsiniz yine de herkesin anneliği farklı ben şahsen öyle yapıyorum bir kaç yerde okumuştum her banyoda şampuan sabun kullanılmasına gerek olmadığını
Evet bende sadece saç için sanıyordum![]()
Bnde dogdundan beri dalin kullaniyodum buyudu smdi cildi mahvoldu doktor dalini birak dedi
![]()
![]()
yaaaaa
Bizde bir sorun olmadı 1 yıl oldu. Belki sizin bebeğinizin cildi hassastır.