Kızlar bebeklerinizi ne zamanlar yıkıyorsunuz akşam yıkayınca büyükler üşür diyorlar ve bende üşür diye korktum açıkçası
ve yıkadıkdan sonra banyo yaptığımız odadan çıkıp baska odaya götürürsem üşür mü
Dogal gaz varsa neden ususun bu kadar takilmayin derim
Ben haftada iki veya üç gün yıkıyorum genel de de sabah 8-9 arası yıkıyorum mümkün oldukça
Aslında fazla takılmıyordum ama öyle duyum alınca kafama takıldı ister istemez
Haftada iki yıkıyorum şuanda havalar ısınsın Daha sık yıkarım gündüz yıkıyorum genelde
Akşam üstü banyo yaparsan mayıslar ve güzel uyku alır benim evim de doğal gaz yok salonda klimam var açıyorum güzelce ısıtıyorum sonra banyo yapıyoruz giydirdikten sonra klimayı kapatıp biraz salonda duruyoruz hemen odaya geçmiyoruz ki usumesin
Canim ben ikiz bebek annesiyim bebeklerim 3 ay 10 günlük. Ve gece uykusuna alışması için doktorumuz her aksam banyo yaptırıp ardindan beslenip uykuya yatirilmasini soyledi. Ve yaklasik 2 aydan itibaren her gece banyosunu yaptırıyor besleyip yatırıyoruz. Hem gece uykusuna alistilar hemde uyku süreleri uzadı. Ve Edirne de oturuyoruz sıcak bir memleket değil. -5 -6 derecede bile her gece yıkadık. Maşallah diyeyim hiç hasta olmadılar aksine bebekleri cok güzel rahatlatıyor. Ve doktorumuz ayni zamanda banyo yapan çocuk daha hızlı büyür demişti. Banyo yaptirmaktan korkmayin ![]()
Kışın bir gün arayla, yazın her gun yıkıyordum.