Bartholin kisti

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır bartholin kisti ile uğraşıyorum dört kez boşalttırdım sanırım artık ameliyat şart oturamıyorum bile bu kadar ertelememin sebebi de bebeğim bensiz asla durmaz bende bırakamıyorum doğduğundan beri yanımdan bir dk bile ayırmadım ve şu an etrafımda olan kimseye güvenmiyorum eşimin ailesi de dahil.
bu ameliyatı aranızda daha önce olan varmı nasıl bi süreç acaba

Ben olmadım ama cerrahi serviste çalışıyordum. Bu ameliyatı olan birçok hastaya bakım verdim. Genelde aynı gün taburcu ettiğimiz zor olmayan bir prosedür. Tabii sizin durumunuzu tam olarak bilemiyorum ama bebeğinize bakmakta ilk gün dışında sıkıntı çekmezsinüz diye düşünüyorum :blush:

Ay inşallah anestezi genel mi yapıyorlar yoksa lokal mi acaba çünkü emziriyorum ben

Hastaya göre değişiyor. Lokal de yapılabiliyor genel de

Anladım teşekkür ederim :blossom: