Kızlar bezin içinden böyle şeker gibi bir şeyler vardı, pamukta biraz topak topaktı. Size hiç denk geldi mi ?
Islanınca öyle şeker gibi oluyor genelde. İçini parçalayıp bakınca görünüyor. Ben yanlışlıkla makinaya atmıştım bı kere ıslanıp parcalanmisti böyle boncuk boncuk toz şeker gibiydi
Islak değildi ama kuru bez o yüzden şaşırdım ilk defa başıma geldi
Ben sürekli yaşıyorum bu durumu hatta konunda açmıştım bunla ilgili çözüm bulamadım epeydir rastlamıyorum ama çok başıma geldi hele bikere aldığım paketin hepsi bu şekildeydi bende bilmiyorum sebebini. Bir iki çıktı attım kullanmadım baktım hemen hemen hepsi öyle kullandık mecbur sorun yaşamadım ama garip bi durum
Ay evet geçen binkac kez poposunda denk geldi banada şeffaf diyorum bu neee… ama bı doktora sormuşlardi idrarla atılan birşey demişti ama unuttum tam açılımını artık bundan mi bahsediyordu bilemedim
Bu kullanılmams bezse imalat hatası ve tarihi geçince oluyor dikkat edin bebeğin poposuna yazık eğer idrar değdikten sonraysa normal
Konuyu hiç görmemiştim. Benim de ilk defa başıma geldi. Kalan bezleri elimle elleyerek kontrol ettim onlar da o şekildeydi. Evet garip bir durum.
Genel olarak bezlerde çıkıyor galiba
Bezi bağladım 5 dk geçmedi arkadan bi tuhaf duruyordu sonra ekledim elime pütür pütür gelince hemen çıkarıp kestim. Bez temizdi çiş falan yoktu. Zaten diğer kalan bezleri ellediğim zaman da bi pütürlük geliyor
