Baybay night uyku damlası

Merhabalar baybay night uyku damlasi hakkında ne düşünüyorsunuz. Kullanan varmi kizlar. 4 buçuk aylik uyku sorunumuz var dogdugu gunden beri. Bi kac arkadaşım bu damlayı önerdi fikrinizi almak isterim

Kullanmadım kullanılmasını öneren doktor da görmedim bu tarz şeylerin bebekler için uygun olduğunu düşünmüyorum

Insanin aklindan ister istemez geçiyor, sizi anlıyorum. Ancak bu damlalarla ilgili yeterince arastirma yok. Bebeklere yan etkileri maalesef tam olarak bilinmiyor. Hekimler dahi zararı yok garantisini veremez. Tabi ki karar yine sizin.

Hangi bebekte uyku sorunu yok ki.. Sahsen guvenip kullanmazdım beyin gelişimini engelleyebilir..Anam babam usulu karanlık odaya geçip bildiğimiz tum duaları okuyup uyumasını bekliyoruz şimdilik en etkili yontem bu​:sweat_smile:

Emziriyorsan bitki çayı içebilirsin rezene anason falan sütten bebeğe geçip bebeği rahatlatıp uyutabilir

3 4 gün kullandım ve bıraktım uymak yerine uykuları tamamen açıldı. Onu vermeden önce daha iyi uykuya geçiyor. Diş dönemi çok zorladı diye almıştım ama denildiği gibi olmadı bizde.