Bayram plani

Bayramda planiniz nedir nereye gideceksiniz ben ankaraya gidiyorum ankarada dogup buyudum ama istanbula gekin geldm kader

Bende gebzeden bursaya gelin geldim ama bayramda bursadayım ailem gelecdk kısmetse :smiling_face_with_three_hearts:

Ben de Kayseri’den uçuyorum Ankara’ya :heart_hands:t2: siz neredesiniz?

Huseyingazi

Bende önce kayınvalidemlere tokata sonra bizimkilerin yanına trabzona gidecem. memlekette kalırım biraz geçen bayramda riskli gebeliğim vardı yatıyordum hastanede umarım bu sene kızımla birlikde gezebilirix gerçi havalar da soğuk ama nasip

Manisa’ya gitmeyi düşünüyorduk akraba ziyaretine ama eşimle kaynanam bi şklde engel oldular kaynanamın evi bana çok yakın orada olacaz mecbur :smirking_face:

Valla ilk gün kayınvalidem gile gideriz ikinci gün benim tarafıma ertesi günde eşimin arkadaşları komşular ve gelen olursa öyle geçiyor aslında son gün gezmeyi düşünüyordum ama havalar soğuk gidiyor umarım ısınır :grinning_face_with_smiling_eyes: