9 aylık olduk ceviz versim sadece. Siz yararlı oldugunu düşündüğünüz neler veriyorsunuz
Şu an bebeğim 6 aylık ek gıdaya başladığımdan seri ceviz verdim başka bir kuruyemiş vermedim henüz fındık alerjiye yatkın bir besin olduğu için hemen vermeyi düşünmüyorum.
Benim kızım 7 aylık cevizi nasıl veriyorsunuz. Bizim bide bi arkadaş kendi bahçelerinde olmuş ceviz doğal yani gönderdi ondan vermeyi düşünüyorum ama sade mi veriyorsunuz veya neye katıp veriyorsunuz
6 aydan beri Ben kahvaltısına yarım ceviz rendeliyorum
Doktorumuz 7. Ay itibariyle ceviz ve çiğ bademe başlayabilirsiniz demişti. Meyvelerine, muhallebisine hatta uyumlu oldugunu düşündüğüm yemeklerine bile rendeleyip yediriyorum.
Yoğurda katıp verebilirim yani
Ceviz,badem,kaju veriyorum. Cam rendeyle rendeliyorum. Avokadoya ,yoğurda, yulafa ,kavanoz mamalara falan rendeliyorm
Bende ceviz veriyordum
Ama ceviz vermek bana zor geliyordu ,kıcıklandıyordu boğazını
Havanda toz haline getirip kahvaltısına ekliyorum
Kahvaltıda neler yediriyorsunuz hanımlar ya kızım 7 aylık her sabah şaşıyorum ne yedirsem diye. Bi kaç gün yumurtayı çok severek yedi şimdi yumurtaya ağzını açmıyor. Bende ne yedirsem diye kara kara düşünüyorum fikir verir misniz
Yulaf ne marka kullnyrsunuz nasil yapiyrsun tarif olark
Bende e bebekte n glutensiz yulaf aldım onu bebeğe yapabilirmiyim mi