Arkadaşlar bebeğim 6 aylık yeni oldu bu ay 200 gram almış çok üzüldüm . Acaba sütüm yermedi . Yeni yeni ek gıdaya başlıyoruz ama şuan sütüm kesildi sanki çok az geliyor . Mamaya nasıl geçmeliyim bir yandan emzirmeye devam edeceğim ama sütün kesildiği için çok mutsuzum
Benm de azaldı iyice emmiyor da benimki biberonla sağıp veriyorum 6 ay içtiğine şükrediyorum
Aslında ben sık sık emziriyordum ama sağlığımda da bir şey gelmiyor sanki 60 cc felan . Ne yapmalıyım çok moralim bozuldu ya bu aya kadar zaten emzirebilmek için neler çektim çocuğumun gazı vardı sürekli kendimi sağdım sağmayı bırakınca sütüm de azalıyor sanki . Sürekli emzirip nasıl sütleri gitmiyor insanların anlamıyorum ben de bir tuhaflık var
Ek gıdaya başladık süt içmeyi boşladı hele meme verirsem çıldırıyor kendini atıyor moralim bozuluyordu benim de ama her çocuk aynı olmaz diye düşünüyorum bir de böyle etrafın lafı sözü var tabi onlar da olabilir deyip geçiyorum artık
Dut kurusu tüketin anne çayı için düzenli sağım da devam emzirme sonrasında tabiki o beyne süt lazım mesajı verir
Ya benim zaten 6 ay yettirene kadar neler çektim diyeyim size . Şimdi de yeni başladık ek gıdaya ama çoğunlukla süt veya formül mama ile besleyin diyorlar ek gıdayı yünde bir kere verin diye oluyorum sürekli
Sürekli ek gıda ile mi besliyorsunuz ki . Süt bir kere içiyorsa diğer öğünler ek gıda mı
8 aylık olmuş neden mama icmesini istiyorsunuz ki bence ek gıda ile devam etseniz daha iyi olmaz mı
İlk iki çocukta hiç süt kaygısına dusmemistim dolu doluydu sütüm ama bunda hep bı azalma var bazen oluyormi bomboş çekiyor sanki inşallah iki yaşına kadar idare eder ek gıdayı da çok az yiyo benimki 2 ayda 300 gramı zor aldı mama başlamak istemiyorum çünkü biberon kullanmıyor su bile icirirken yarısını döküyor mamayı hiç içmez sevmediği şeylere asla ağzını açmıyor basiyor feryadi
Masaallah sizinki çok güzel yiyormuş bizimki toplasanız 1 öğün etmiyor gün içinde yediği iştahını açamadım denemediğim şey kalmadı canı istemediği hi birsyei yemiyor benim yediklerimi istiyor bende tuzsuz ayırıp veriyorum ama bir iki lokma anca yiyor ne yapacağımı nasıl iştahını açacağını bilmiyorum
Gece tok tutucu mama tarifleri var onlardan yapıp verebilirsin
Belimde hiç diyecek kadar zaren düzenli etmediği için artık hiç gelmiyor zar zor gun boyu sağım yapıyorum 40 cc felan geliyor çok isterdim bebegim mememi emsin diye çok çabaladım ama malesef alışmadı hep silikon gogus ucuyla verdim gogus ucum yoktu diye tutmafi sonra zaten 5 ayda hep memi tutup çekiyordu 6 ayda artik hiç tutmadi o yüzden gelmiyor artik
Bende ne yapacağımı bilmiyorum artık sagmasam mi süt kalsında istemiyorum göğsümde korkuyorum
Siz iki yaş diyorsunuz maşallah biz bir yaşa kadar götürseydik kafiydi.. maalesef olmayınca olmuyor yapı meselesi galiba bazen
Yemiyo ne versem istemiyo ağzını kilitleyip kafasını çeviriyo