Bebeği 6 da uyanan var mı

  1. Buçuk aylık bebeğim . Her sabah 6da kalkması beni yoruyor 8de yeniden uykusu geliyor. Sonrası. 4 uyku olmuyor 3 uykuya nasıl dülebilirim

Benimki doğduğu günden beri hep 06.00/06.30 gibi kalkıyor hiç şaşmadı biz şuan 8 aylığız

Bunu uygulamaya çalışabilirsin canim

Benimki de 4 buçuk aylık 6 da kalkıyor emziriyorum geri dalıyor 7 buçukta uyanıyor. Herhangi bir şey yapmıyorum kendisi öyle istiyor gece de 3 saatte bir uyanıp emmek istiyor çok sık uyanması beni yordu şu 4. Ay bı bitseydi

O zaman kendi istediği gibi yapın bence kendileri ayarlıyor uyku saatlerini

3 uyku yeterli bu aylarda