- Buçuk aylık bebeğim . Her sabah 6da kalkması beni yoruyor 8de yeniden uykusu geliyor. Sonrası. 4 uyku olmuyor 3 uykuya nasıl dülebilirim
Benimki doğduğu günden beri hep 06.00/06.30 gibi kalkıyor hiç şaşmadı biz şuan 8 aylığız
Benimki de 4 buçuk aylık 6 da kalkıyor emziriyorum geri dalıyor 7 buçukta uyanıyor. Herhangi bir şey yapmıyorum kendisi öyle istiyor gece de 3 saatte bir uyanıp emmek istiyor çok sık uyanması beni yordu şu 4. Ay bı bitseydi
O zaman kendi istediği gibi yapın bence kendileri ayarlıyor uyku saatlerini
3 uyku yeterli bu aylarda

