Bebeği ağlatarak gece emmesini kesmek mantıklı mı sizce?

Kendim için değil arkadaşım için soruyorum bebeği emerek de uykuya geçmiyor sallıyor falat gğndğz ve gece sürekli emmek istiyor . Çoğu dişi de çıktı 17 ağlık uyuyunca saat başı kalkıyor bazen su içerek uyuyor . Gece emzirmeyi baba desteği ile kesmeyi denedi ama çok ağladıgını dayanamadıgını söyledi . Fakat böyle de aşırır zor 2 3 gün denedi . Sizce devam etse olur muydu ? Siz nasıl kestiniz kaç güne alıştı ?

Tamamen emzirmeyi kesmesi lazım yalancı meme gibi kullanıyor ben gögsüme tiksineceği şeyleri sürmüştüm pis oldu artık diye diye bıraktım ağlaması normal yapıcak bir şey yok :blush: benimki hem ağlıyordu hemde yine istiyordu memeyi bıraktım gece uykularımız düzeldi

Ben sabredilirse başarıya ulasilacagina inanıyorum 14 aylik oğlum beni emzik gibi kullanıyor ben çok yoruldum bıktım 3 4 gündür uğraşıyoruz. Geceleri ağlıyor ama çok kez kalkiyordu bende sallıyorum geri dalıyor sallayarak uyumazsa eşime veriyorum su veriyorum olabildigince az veriyorum aynı şekilde gündüz de çok emmek istiyordu az az surekli istiyordu başka şeylere yonlendiriyorum çizgi film ,oyuncak,balkon, dışarı çıkma, yemek, meyve vs. Elhamdülillah gunduzde biraz etkisini göstermeye basladi

1 buçuk yaşında kestim canım 1 hafta kadar uğraştım pes etti sonunda

Ne sürmüştünüz göğsünüze

Salça sürmüştüm kanıyor cız olmuş dedim öyle öyle bırakmıştı

Tamamen biraktirmasini istiyorsa aktarcida sabır taşı var bana doktorum önermişti onu sürmüştüm iki üç günde bırakmıştı ama sadece geceleri ise ona yorum yapamam