Bebeği babasını özleyen var mı aşırı düşkün oldu?

Soruyu net soramadım ama 2 aydır bana gelmeyip uyku saatlerinde babasında uyumak istiyor dün öğlen uykusnu yine eşim uyuttu oğlum erken uyandı ve odadan aldım illa eşimin yanına gitmek istiyor dakikalarca ağladı . Akşam eşimin vardiyası gece evde yoktu evde onu arıyor sanırım kendi kendine ağlıyor gece 3te kapıyı gösteriyor odanın . Sabah eşim gelmişti oğlum uyanınca gördü yine aynı şekilde bizim yataga çıkıp yanında yatmak istiyor biraz yatırdım sonra eşim uyanmasın diye alıp kapıyı çektim 10 dakkika yibe çığlık kıyamet ağladı en son açtım . Bu neyin nesi onu mu özlüyor ayrılık kaygısı mı ne yapmam gerekiyor yaşayan varmı

Yapay zekaya sorun bence güzel tavsiyeler veriyor genelde.

Googledan mı

Uygulamasını mı indireyim

Gemini adı Google Play’den indirebilirsiniz

Benim oğlum babasına düşkün dogdugundan beri dedem yeridir.

Geceler onunla uyuyor.

Sabah evde olunca onunla vakit geciriyor.

Evde olmayınca ben aklına geliyorum :grin:

Evde olmayınca ilk başlarda oğlum agliyordu kapinin önüne gidip, özledigini hiss etdiriyordu , bikeresinde oğlum kendi kendine, babaa sonra efendim?,diye cevap veriyordu kendine.

Artik alıştı ,tabi yine ozluyor ama bugibi şeyler olmuyor.

Bi tek evden cikip biyere gidince ağlıyor bende gideyim diye

Çok sağolun sorucam hemen

Hahhahaha çok iyi cevapmış gerçekten Allh razı olsun diyorum bu sabah babsının yanından aldm diye feryat figan ağlıyot oğluö senin baban mı doğurdu dedim artık . Tişört giyip +1000 sabırla tekrar deniyim :rofl: zaten bana geri gelsin diye sinirlerim alınmış gibi davranmaya çalışıyorum. Ama o an kapıyı kağatınca bekliyorum sakinleşsin asla sakinleşmiyor

Benim eşim gece de çalışıyor ger yokluğunu daha çok hissediyor sanırım umarım geçer . Şuan hem 18. Ay atağı belki o yüzden bu kadar baskım ağlıyordırr . Yani umarım

Babaya da aynen ben uyutamadıkça bi iki babasında uyudukça bu kadar düşkün oldu

Vallah benim bebeğim ne bana bakıyor ne babasına babaannesine ve didesine aşırı düşkün yurtdışında yaşıyoruz ve kaynanam 2 aylık kendi memleketimize gitti 5 geri döndü ilk bir acayip bakışmalar falan gitmiyordu şimdi kopamıyor kadından dedeside tam ayrı bir düşkünlük bizi insan yerine koymuyor

Benım kızımda düşkün babaya akşam geç geldiği zaman resmen evin içinde babayı arıyoruz babası odalarda yoksa bazen banyoya falanda bakmak istiyor :joy: oradamı diye . Babası tuvaletteyken kapısının önünde bekler babası evdeyken beni görmez ama babası yokkende bana düşer

Oyyy bunda kötü ya anne babanın önüne geçmese keşke kimse

Düşkün olsun tabiki özlüyor ama sanırım bizde dün gece ney anladık uykusunu onla bağdaştırmış ve gece evde olmadıgında eşim çok zorlanmaya başladık . Ve eşimde de sadece boynunda sarılıp yatacak asla sallandırmadı onda duracak öylece

Eşiniz bebeklikten beri mi uyutuyor kucağında benim eşim mesela bebekken ilk aylarda falan sakinleşmezdi bende stres yapardım eşim bi gelirdi kızımın uykuya geçmesi 5 dakikasını almazdı ama bende asla uyumazdı

Şuan hala eşinizde mi . Yok bebeklilkten değil bi ara hasta oldu pişik vs çok pişik ama bende sakinleedi falan eşim denedi ondan sonra olan oldu . Eşim polis vardiyalı çalışıyor evde olmadığı zamanlar onu arıyor uykuyla bağdaştırdmış sanırım sadece omzu yani . Eşimde izin alacak deniycez omzunu bıraktırıp sallamaya

Yeminle atrık umursamıyorum kendileri çok ama çok seviyorlar bebeğimi ama banada geliyor benimde seviyor

Bebim kaynanamda uzakta ama telefonda aşırı seviyor . Yakında olsak aynısı yapardı

Evet gece çok hastaydım kulaklarım falan ağrıyordu mesela bende uyumadı asla babaya verdim babası salladı onda uyudu benim eşimde gider gurbete falan ama aramaz o zaman ya yokluğunada çabuk alışır yani bide bazen benimle yatıyor beşiği paek yatak ne zaman koysam 3 4 saate bir uyanıyor beşiğiyle yatağımı birleştirdim ara boşliğada yastık koydum bazen koyuyorum beşiğne ama ortaya almak yerine kendi yanıma yatırıyorum ortada ben oluyorum o zaman daha uzun süreli uyur eşimde diyorki ortada olduğu zaman bana daha düşkündü diyor şimdi düşkünlüğü o kadar kalmadı diyor ama ben bir faek göremiyorum

Benim eşimde gece calisiyordu, ne kadar zor oldugunu biliyorum canim zamanla düzəlir umarim