Bu normal mi anneler ? Yaklaşık bir iki haftadır 2 3 bazen 4 yapıyor hergün . Yani yediğini hemen hep çıkarıyor gibi ?
Normal mi sizce
Bizimki de günde 2-4 defa yapıyor ama dünden kalan şeyler oluyor ilkleri ye çıkar değil normal mi bilmiyorum ama katı gıda aldığı için anormal bulmadım ben
Evet benim kızım da 4 defa falan yapıyor. Ben de herkese sordum. Benim kızım da sabah bisey yedirsem öğleden sonra çıkarıyor onu bakiyorm sabah yediği şey hemen kakasinda. Bu yüzden kilo almadığını düşünüyorum. Ama herkes yapısı öyle demekki diyorlar.
Diş cilardklari domemde cok yapyolar
Benim oğlum geçen hafta geceleri bile 3 kez yapmaya başladı ama iri bir bebek çok emiyodu doktorumuz ne güzel işte Emiyo ki sindiriyor dedi şimdi günde 3 4 kez yapıyo normalmiş kilo alımına engel değil
Bizimkide ayni 3 4 kez yapiyor