Kızlar nazara inanıyor musunuz bilmiyorum ama ben bu durumdan çok yoruldum
ne zaman bebeğimi dışarı çıkarsam yada biri fotoğrafına baksa nazar değiyor ve 1 2 gün kendine gelemiyor uyumuyor durmadan ağlıyor bebeğim. Özellikle gözlemledim başta inanmak istemedim ama cidden böyle. Mesela dün gece 12 de zar zor uyudu 2 de uyandı sabah 6 ya kadar durmadı ağladı 6 da uyudu 8.30 da tekrar kalktı tekrar kalktığından beri yine durmuyor. Aileme eşime okutuyorum kendim de okuyorum ama bazen çok etki etmiyor. Nazar değmesin diye bebeğimi nasıl koruyabilirim dualar dışında? Fotoğraf falan paylaşmamaya çalışıyorum genelde ama kaynanam herkese gösteriyor dinlemiyor göstermiyorum diyerek yalanda söylüyor. Zaten göstermese de ne zaman dışarı çıksak eve geldiğimizde böyle oluyor maalesef.
Tek değilmişim
ben de korkuyorum fazlasıyla kayınpeder sürekli fotoğraf ister ben en yakınında gostermezken sen iki haftalık bebeği herkese göster dediğiniz gibi çok huysuzlaniyor bol bol nazar duası okumaya çalışıyorum
Nas Felak Ayetel Kürsi okuyun bol bol, evet nazar var , dua dan başka kalkanimiz yok ![]()
![]()
Kesinlikle değiyor bir yere götürünce okuyorum gelince tekrar okuyorum yapacak bişey yok mecburen ortama katılmak zorundalar nereye kadar evde turabilirizki bol bol dua okumaktan başka çaremiz yok Rabbim bebişlerimizi nazardan ve kem gözlerden korusun inşallah ![]()
Ben hep inanırım. Atalar ne demiş nazar deveyi kazana insanı mezara sokar diye. Ama sana diyeceğim evden çıkmadan kendine ve bebeğine 7 Ayetel Kürsi oku koruma çemberine al.Çünkü nazar sana olur bebeğine işler yada tam tersi.
Bir kişi 7 defa okuyup birincide sağına ikincide soluna üçüncüde önüne dördüncüde arkasına beşincide yukarı altıncıda aşağı ve yedincide içine hu diye üflerse ve son olarak etrafını çevreleyecek şekilde üflerse melekler onu çevreler ve o gün içinde o kimseye bela isabet etmez.
Biz sık sık yaşadığımız için bu durumu sürekli okuturum, okuruz. Misal bebeklerimizi anne babalar olaraktan çok seviyoruz hatta içimiz kaynıyor bizden bile nazar oluyor. MaşaAllah Tebareke Allah deyin severken. Ve nazar olduğuna eminseniz bebeğinizi okutmadan asla unutmayın kemiklerine işler ve okununca çok öpmemeye çalışın. Kemiklerine işler dememdeki maksat sonra yıldızı düşük alır hep çeker nazarı. Bol bol okuma ve dua başka yolu yok. Yani çocukları illa birileri görüyor ediyor ve en masum onlar olduğu için de çabuk çekiyorlar. Birisi arkanızdan sizi över bu yaptığınız yemek olur,ev işleri olur onlara bile oluyor olmaz demeyin ben yaşadım. O size değil de bir ev eşyanıza veya aileden başka birine bile bulaşabiliyor. Aslında kalkar kalkmaz hepimiz dua ile güne başlayıp dua ile de günü bitirmeliyiz de işte unutuyoruz.. Çok geçmiş olsun.
Hassas davranılması gerek aslında ama aileler dinlemeyebiliyorlar ne yazık ki. Rabbim evlatlarımızı korusun. Bu arada ben 7 felak 7 nas 7 ihlas ayetel kürsi Fatiha okuyorum her birine besmeleyle başlayarak. Bunu 3 kez tekrar ediyorum en az. Okuduktan sonra da bebeğinizi camdan dışarı 2 dakika da olsa baktırın çıksın gitsin diye derler. İyi geliyor baya ama keşke nazar değmeden korumanın çözümü olsa.
Keşke korumanın başka yolu da olsa. Bu arada az önce de yazdım aşağıda ben 7 felak 7 nas 7 ihlas ayetel kürsi Fatiha okuyorum her birine besmeleyle başlayarak. Bunu 3 kez tekrar ediyorum en az. Okuduktan sonra da bebeğinizi camdan dışarı 2 dakika da olsa baktırın çıksın gitsin diye derler. İyi geliyor baya sizede tavsiye ederim ![]()
Amin inşallah
Dediğiniz gibi çıkmadan ortam içine girmeden nereye kadar zaten ama çok yıpranıyoruz sürekli olunca
Çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için Allah razı olsun. Deneyeceğim mutlaka bunu da. Keşke dediğiniz gibi günü dua ile başlayıp dua ile bitirsek ama hayat telaşı derken unutuluyor. Rabbim çocuklarımızı korusun inşallah ![]()
Aklımda kalsın bu tavsiyen için ayrıca teşekkür ederim canim
Rica ederim canım
İnanmazdım taaa ki çocuk olana kadar.
Büyü işlerinde inanmazdım. Bu son donmelerde inanmaya başladım. Bır yerde bir video izlemiştim ne kadar doğru bilmiyorum .
2 kardeş varmış bunlardan biri çok güzelmiş. Dışarı cıkınca butun gözler o kızda oluyormuş. Akrabaları haset ,kıskançlıktan kıza büyü yapmışlar.Ardan zaman geçmiş kız hastalanmış ölmüş.
Ya büyü,nazar var. Rabbim korusun bizi, evlatlarımızı gelecek neslimizi.
Amin amin.