Doktor kan aldı enfeksiyon var demişti serum yedi öksürük için yapacak bişey varmı dediğiöde soğuk alıhınlı bi hafta sürer dedi öksürğk bırun akıntısı var tekrar doktora gitsem mi acaba
Canım genelde bu gibi durumda doktorlar burun temizliği diyorlar sürekli burnunu temizlemen gerekiyor ve bol sıvı vermelisin emiyorsa emzirmelisin mama yiyorsa mama vermelisin ek gıdaya gectiyseniz su da verebilirsin ve ben genelde karadut pekmezi veriyorum çok iyi geliyor öksürüğe
Uygulamadaki bi arkadas zeytinyağı sarımsak demişti ben denedim iyi geldu şükür burun temizliğide yaptım
Ayaklarının altına sür demişti
Terlet biraz gerekirse ılık sıcaksu torbasını sırtına havlu ile destekle
@İncibebekannesi bebeğin kaç aylıktı