Bebeğim 17 aylık artık çift çekilmiş dana kıyma versem olur mu?

Çift çekilmiş alıyordum hep eşim dana kıyma almış çektirmeyi unutmuş köfte yapıcam sorun olur mu sizce

Verebilirsin. Ben, aylardır dana kıyma kullanıyorum.

Çok sağolun teşekkür ettim :yellow_heart:

Rica ederim :blush:

Buna dikkat edilmesi gerektiğini bile bilmiyordum, 7 aylık olduğundan itibaren kıymayı her şekilde verdim :confused:

Bana kasa bende bilmiyordum kayınpeder demişti ve instagramda duymuştum bu zaman kadar öyle aldık ama belki de kulaktan duyma bişeydir :see_no_evil_monkey::rofl: dana kıyma verdim bende çektirmeden yedi afiyetle :joy:

Evet ek gıdaya dönemine gecisten bi kac ay sonra 2 kere çekilmiş kuzu kiyma verin demişti doktor ama yaşına dogru zaten artık dana da verebiliyorsunuz benim bildigimde bende hep dana ve tek çekilmiş verdim sorun olmaz verebilirsiniz

Yarasıınn :grinning_face_with_smiling_eyes: afiyet olsun kuzucuga .

Çok sağolun :brown_heart:

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: hahahha

15 aylık olduk 1 yaşından beri kıymalı yemekleri veriyorum.