Bebeğim ateşlendi

11 aylık bebeğim ateşlendi çorap giydirmeli miyim hiç bilmiyorum ne yapacagımı çok korkuyorum

Çorap neden giydiriyorsun ateşi varsa soy çocuğu ateşi kaç derece

Benimde merak ettiğim daha dogrusu net bilgisi olanlardan bilgi almak istiyorum ateş alın koltuk altı yanak bunlar dışında vücut ısısı yüksek olsa bunlarda ateş yoksa ateş yoktur dimi.Cunku karın göğüs gibi yerler genel ısısı yüksek yerler mi oluyor zaten

Hayır giydirmedim çorap altında pamuklu ince tayta var birde zının ve ince bir bluz 38 dereceydi 37.5 oldu şu an elimdeki ölçüm de çok değişken

Bende bilmiyorum ama bebeğimin vücudu başına göre o kadar sıcak değil bende merak ediyorum bu durumu

Bir de google dan falan araltırma yaptım sirkeli limonlu çorap giydirenler olmuş o yüzden sordum bu çorap kısmını

Dikkat et kardeşim panik yapma Allahin izniyle düşecek sürekli alnına islatilmis pamuklu bez koy ateş düşürücü de verirsin ara ara geçer senin içinde dua edelim tez zamanda gecsin

Teşekkür ederim Allâh razı olsun uyurken koyabilir miyim ıslak bezi bir de uyurken üzerini ince pikeyle örttüm böyle mş yapmam gerekiyor :pleading_face: ilk bebeğim ve ilk kez ateşlendi fazla bir bilgim yok o yüzden

Fitil verdinmi topuk altina bacaklarina koy.muslim bez.37.5 iyi ama merak etme canim.

Eklem yerlerine ıslak bez koy canım. Birde calpol ver düşer ateşi. Çok geçmiş olsın. Kol bileklerine ayak bileklerşne koktuk altlarına koy

Hayir ortmeyin ateşi yüksek olduğu sürece düşerse ortersiniz uyurken de üzerine ince bir bezi islatip yayıp bırakabilirsiniz sürekli vücudunun serin kalmasını saglar

Yok evde yok maalesef

Teşekkür ederim

Teşekkür ederimm

Korkma canım sürekli ateş takibi yap ateşi. 38 geçerse acile git bence vucüdunda enfeksiyon olabilir aşırı giydirme ateşliyken üzerini örtme ılık bir duş aldırabilirsin ayak altına limon sürüp çorap giydirmeyi duymuştum hiç denemedim bilmiyorum çok yükselirse calpol yada fitilde verebilirsin geçmiş olsun

Teşekkür ederim

Ateşi varken üstünde bir şey bırakmayın. 38 gördüyseniz hele sadece bebek bezi kalmalı. Ilık duş yaptırdınız mı? Calpol’ü kilosuna göre veriyorsunuz. Geçmiş olsun :cherry_blossom:

Teşekkür ederim acile gittik pedifen şurup verdiler iyi olacak inşallah​:smiling_face_with_three_hearts:

Valla geçen doktor sıcak yerleri açmak soğuk yerleri ısıtmak lazım dedi canım… ama ilaç vermiş rahat eder inşallah :palms_up_together:

Teşekkür ederim bugün daha iyi çok şükür :smiling_face: