Hanımlar merhaba kızım 9 aylık bugün ailecek kaplıcaya gittik girer girmez bebeğim yataktan düştü alnını fayansa vurdu eşimle gördük yakalamaya çalıştık ama yetişemedik eşim yine elini hemen altına koydu hafif düştü ama alnı morardı direk hastaneye götürdüm film falan çektiler şükür normal çıktı bebeğimde gayet mutlu anormal bir durumu yok ama kendimi çok kötü hissediyorum benim yüzümden oldu diye götürmeseydim olmazdı falan alnı şiş mor çok üzülüyorum ne yapmalıyım ağrısı var mıdır istemeden kötülük mü yaptım kızıma ![]()
![]()
Cok gecmis olsn canm bi sadaka wer allah korumus cok yanlis dusunuyosun olack olduktan snra ewdede olurdu iki gn once benm kzimda 9 aylik ustune sehpa dustu burnunun uclari soyuldu bnde cok kotu oldum olck oluyo allah betrnden korsun yawrularimizi
Çok geçmiş olsun Allah’ın izniyle kotulesmez sen her ihtimalle karşı takipte kal kızına kötü birşey çocuğuna yapmadın olabilecek çocuk evet tehir dikkat gerektirir ama düşe kalka buyuyecekler minikler
Uyutmamaya calis biraz hareketlerini takip et.
Cok gecmis olsun .
Canim bence oyle dusunme bu bebek sonucta ..orda dusmese evde duser . Her yerde dusebilir . Sen istemedin ki .kim ister ki oyle olsun. .24 saate yakin uyanik.kalsin bildigim kadariyla yazma ekmegini islatip korsaniz basina iyi gelir diye biliyorum ..sismesini mi engeliyir morarmasini mi ne eskilerden bir bilgi de tam hatirliyamadim.
Çok geçmiş olsun kendinizi suçlamayın şükür ki sonuçları temiz çıkmış bugün bir daha götürün röntgene sokun. Verilmiş sadakanız varmış allah evladınızı size bağışlamış saniyelik göz ayırmalarda çocuklar her şeyi yapabiliyor her yaşta bu böyle. Kaşığın arkasını bebenin alnına bastırın tutun biraz morarmayı önler alır
Canım bebekdir artık bazı şeylere engel olamayız ki düşecek kalkacaktir hareketlendiler şükür beteri olmamış cam fanus içine koyamayizki sıkma canını
Çok geçmiş olsun. En tehlikeli zamanları her bebek bu dönem en az bikere düşüyor. Oğlumda kendi yatağından bizim yatağa geçmişti bende farketmedim düşmüştü. Ondan sonra beşiğini kaldırıp yer yatağı yaptm kendi yatağımın yanına. Emzirmek için bile yanıma almadım bebeğimin yanına ben indim. Bu dönem çok dikkatli olman gerekiyor. Zaten bir yaş civarında düşeceğini biliyorlar yataktan koltuktan kendileri iniyor düşmeden.
Hepinize çok teşekkür ederim Allah razı olsun rabbim evlatlarınızı bağışlasın sizlerinde. Çok şükür daha iyi 2 saat uyutmadık zaten hareketleri falan normaldi gülüyordu oynuyordu uyudu uyandı yine normal şükür alnında da az morluk var şişi çekilmiş ama üzülüyorum işte daha dikkatli olabilirdik. Hepimizin başına gelen şeyler elbette rabbim hepsini korusun
Ay inşallah bi yaşı dolsa az da olsa anlar belki durdan sustan
Çok teşekkür ediyorum deneyeceğim.
Çok sağol canım ya bırakmıyor ki kafasına bişey koyayım iki gündür sabah ateşlenerek uyanıyor alnına bez koyayım diyorum asla bırakmıyor alıp atıyor
Elini yuzunu yika surekli serinlensin
Kolunun alti kulak arkasi
Bacak aralari.
Geçmiş olsun biximide düştü tam gixunun altını sehpanin köşeye vurdu şişti ve morardı şükür iyi
Öyle yapıyorum diğer türlü bırakmıyor bez koyayım
Çok teşekkür ederiz. Sizede çok geçmiş olsun
En iyisi oyle
Çok geçmiş olsun nazar değmiştir kendini kötü hissetme istemeden olsa da oluyor bazen küçük görünmez kazalar bende kızım 2 kes düşürdüm 3 buçuk aylıktı altını değiştiriyordum 5 saniye sırtımı döndüm 1 m den fazla yükseklik bir yerde düştü kafasını vurdu bişey olmadı şükür sonra tekrar 4 aylıkken gece emzirirken çık yorgundum uyuya kalmışım çocuk yere düştü her anne böyle bir durum yaşayabiliyor yoruluyoruz bazen de stresli üzüntülü bit günümüze denk geliyoruz. Kendini suçlama dua et çok şükür kızına bir şey olmadı bir sadaka ver
Çok sağolun teşekkür ederim ![]()
![]()
Çok geçmiş olsun ben de bı yataktan düşürdüm öyle ama aklında olsun soğuk inanılmaz iyi geliyor bizimki bayağı sert düşmüştü önce komodine ordan yere buz uygulayıp hareketlerini izledik şükür morarma bile olmamıştı . Şimdi ya yer yatağı açarım evdeyse zaten beşiğinde daha da yatirmam yüksekte artık herşeyi aşıyorlar maşallah