Bebeğim 7 ay 2 günlük kaşıkla asla birşeyler yemek istemiyor sadece meyve süzgecinde kavun karpuz yiyor bu durumu yaşayan varmı.
Benim bebeğimde öyle asla kaşığa ağzını açmıyordu hala zorlanıyorum ama ilk zamanlara göre daha iyi hep yaptığım şeylerden eline alıp kendide yiyebileceği şekilde hazırladım hem kaşıkla yedirmeye çalıştım hemde kendi yemeye çalışsın diye imkan verdim meyveleri de aynı şekilde dilimleyip eline verdim yemekleri hiç tamamen pütürsüz yapmadım hep çatalla ezdim bence zamanla ve kendilerini hazır hissettiklerinde yavaş yavaş yemeye başlıyorlar zor ama sabırlı olmak lazım özellikle kendisine de keşfetmesi için imkan verin mutlaka ![]()