Bebeğim emmeyi bıraktı

İyi akşamlar bebeğim üç ay 10 günlük dünden önce akşam sızlanıyordu gecede ağlayarak uyanıyordu. Sabah ağlaması devam edince doktora götürdük röntgen çektiler gaz sıkışması var diyerek lavman yaptılar. Bebeğim dünden beri beni az emmeye başladı memeye götürünce biraz emiyor ağlayarak geri kendini çekiyor. Tekrardan emmek istemiyor. İki gündür sadece geceleri 10 - 15 dk emiyor gündüzleri aç kalıyor. Bu durum ne zaman geçer bebeğim aç kaldıkça üzülüyorum

Anladım tam emerken sancı geliyo gazını çıkarıyor. Sonra tekrar emesi gelmiyor. Birde kakasını yapmadı sadece gaz çıkarıyor sizde de mi öyle olmuştu

Meme reddi de olabilir mi