3 aylık bebeğim sabahtan beri memeye geldi mi yırtınarak ağlıyor sabah uyandığından beri 4 defa emdi uyumuyor sinirlerim çok bozuldu ne yapmam gerekiyor bilmiyorum hiçbir şey gelmiyor elimden ne yapacağımı şaşırdım
Bizimkide bir kacgundur öyleydi duzeldi 2 ay 18 günlük atak haftasında olabilir ayak ta emzirmeyi deneyin birde
Bide burnu tikaliykende emmek istemiyorlar
Valla bugün emzirebildiklerimi de ayakta emzirdim bi amuda kalkıp denemediğim kaldı burnu açık gibi ama yine de temizleyin mi
Ben günde üç defa temizliyorum daha rahat emiyor bizimki küçük ama
İki üç gün öncesi bende öyleydim ayakta emzirdim sürekli atak haftaladi geçici oluyor bir hafta sürüyor
Bende yapayım o zaman çok teşekkür ederim ayakta eğilip kalkılıyorum yürüyorum hiçbir tık yok hanımefendide yırtınıyor artık uyuması lazım 3 aydır saat 22 i geçirmiyorum uyuturken ama bugün başaramadık
Mrb bebek emiyormu nasil bizimki gazı varkende emmiyor
Bugün biraz daha normaldi ayakta dolaşırken emmeye başlıyor sonra oturuyordum valla gazınıda çıkartıyorum ama huysuzlanıyor anlam veremedim aslında bir yere gittiğimde böyle huysuz oluyor
en iyisi akrabalardan uzak durmak
Nazar degiyordur bizimde öyle günü günü tutmuyor bu ara memeye direniyor
Ilik dus altında emzirmeyi deneyin sudan korkmuyorsa.
Muhtemelen insanlar korkunöç
Düzeldi uzun zamandır girmiyordum uygulamaya yeni gördüm kusura bakmayın yine tekrarlanır da birde öyle deneyeyim