Merhaba hanımlar.
Oğlum 20aylık ama bir türlü eti sevdiremedim beğenmiyor,sulu kızartma hiçbirisini yemiyor.
Dana eti veya tavuk farketmez.
Bu durumu yaşayan önerisi olan varmı?
Yemeyen yemiyor cnm benim kızlar 10 ve 7 yaşında kıyma köfte yerler sadece oda severek değil. Oğlumda yemiyor şimdi ağzının içinde çiyneyip posa yapıp tükürüyor. Hatırlıyorum bende sevmezdim eti çocukken evlendikten sonra eşim sayesinde sevmeye başladım. ![]()
Yengem oğluma eti suyuyla birlikte blenderden çekti tiftik tiftik oldu biraz sulu tabi öyle yedirdi hiç yemeyen bebek öyle yedi
belki deneyebilirsiniz
Asil de sadece tavuk yiyor. Eti sevmediği için ilikli kemik suyuyla pişiriyorum yemekleri. Ama buna rağmen teklif etmekten vazgeçmiyorum farklı tariflerle yedirmeye çalışıyorum yemezse çok ısrar etmiyorum
Fikir için teşekkür ederim ama yemeyin suyunuda yemiyor mubarek
Keskek yapsaniz belki o sekilde yer
Deneyeceğim tesekkurler
Bunun tek yolu kendi yaşına yakın birini severek et yerken görmek. Çocuklar birbirinden o kadar etkileniyor ki yemek konusunda, bir bakmışsınız birden bire eti çok iştahla yemeye başlamış ![]()