2 haftadır var bu durum hasta olmuştu ben ondan baa gelmiyor diye düşünmüştüm ama şimdi neden anlam veremiyoruz . Eşim vardiyalı çalışıyor bebeğim arada görüyor özlediğinden mi yapıyor gece eşim uyutamayıp lavobaya gidecekti kendini yerlere attı bende sakinleşmiyor . Durumu yaşayan var mı .
En arka azı dişleri şiş diş böyle şey yapar mı
Benim bebeğim dört aylık bazen gazdan dolayı filan çok ağlıyor benim kucağımda hüngür hüngür ağlayıp babada sakinlesiyor onu görmesi bile yetiyor gülmeye başlıyor aniden sanırım biz bu durumlarda stresimizi iyi yonetemediginizden kaynaklı gergin filan oluyoruz çocuğa yansıyor bu da babalar daha sakin olduklari için sanırım yatisiyorlar bu duruma bazen üzülüyorum bazen de seviniyorum ben de