Bebeğim gece uykusuna 17:00 de yatmaya başladı

Kızlar bebeğim 4 aylık diş çıkarıyor huzursuzdu zaten konu açmıştım daha önce normalde gündüz hiç uyumuyordu şimdi gündüz biraz uyuyor gece uyumuyor gece uykusuna 7-8 arası yatıyordu şuan gece uykusuna 5 te yatıyor yatırmasam hiç durmuyor 1.30 da kalktı hala ayaktayız gece uykusunu nasıl düzeltebilirim bu şekilde yapıyorken

17.00de yatırma durabilirse 19.00a kadar durdurmaya çalış oynat falan . Omzaman gece hiç uyanmazda iyice uykusu gelir

Dün denedim ama durmadı mecburen yatırdım bugün bidaha deneyeyim olmadı

Gündüz uylarını ayarla bence. Mesela 17de yatmaması için gündüz uykusunu 14.30 gibi yapabilirsin

Gece 1.30 dan beri hşç uyumadı mı

İşte ayarlayamıyorum bir türlü diş dönemine girdiğimizden beri. Mesela dün gece 1.30 da uyandı 4 te geri yattı 6 da kalktı daha tekrar yatmadı bile 4 saattir ayakta uyutmaya çalışınca ağlama krizine sokuyor kendini oyun oynayalım istiyor sonra alakasız bir saatte uyuyor düzeni bozuluyor

Evet çok bozuk ya umarım düzelir. Dişi için calpol verebilirsin uyutmak istediğin saatte. O sakinleştirip uyutur

Aslında 22-08 arası uyuması çok iyi bende o şekilde olsun istiyorum da 7 8 de yatıyordu gece uykusunu kaydırmaya mı çalışsam derken erkene kaydı :face_with_bags_under_eyes: şuan bu şekilde yatırmayı denesem sonuç alır mıyım acaba bir kere denedim 10 da yattı 4 te geri kalktı yine uyumadı. Uyku damlasını da deneyebilirim Teşekkür ederim

Şimdi baktım da 4 yaş üzeri diyo kimisi 6 ay üzeri diyor çok anlam veremedim. Siz ne zaman kullanmaya başladınız