Kizlar bir haftalık bebeğim göbeginden dün koku geldi bugünde birazcık göbeğini mandal birakmiş ama göbek deliğinde et parçası dikine olarak kalmış ondan korkup sağlık ocağına götürdüm hemşire çocuk doktoruna götürün belki yakarlar orasını enfeksiyonda kapmış dedi geldik direk yatiş verdiler enfeksiyon kaptığı için 5gun damardan ilaç vereceğiz anne karnında göbekten beslendiği icin kanına karişabilir beynine vurabilir dedi o yüzden yatış yaptilar bu şekil olan varmı dualarınızi eksik etmeyin![]()
![]()
ALLAH tez zamanda şifa versın bebegınızı sıze bağışlasın
Merhaba rabbim acil şifalar versinler üzülmeyin bebekler erken toparlıyor benim kızımda 7 günlükken benden grip kapmışdı 5 gün küvezde kaldı sadece ilk iki gün antibiyotik tedavisi uyguladır 2 gün gözetim altında kalsın tahlilleri temiz çıkınca 5. Gün çıkardılar belki sizinki o kadar bile kalmaz zor bir durum ama onların sağlığı daha önemli siz stres yapmamaya çalışın sütünüz kesilmesin rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah çabucak iyilşir
Amin inşallah Allah razı olsun![]()
Ya çok saolun Allah razı olsun biraz rahatladım gerçekten o kadar zor bir durumki rabbim çocuklarımızı bize bağışlasın inşallah dediğiniz gibi çabuk toparlanır ![]()
Allah razı olsun cnm çok saol 2saate bir emzirme var bunada şükür güzel dualarin için teşekkür ederim![]()
Amin cümlemizin inşallah Saolun Allah razı olsun evet 1 hafta oldu doğum yapalı ben taniyamadim kusura bakma gebelik takibindeydim doğum yapınca buraya geldim ![]()