Bebeğim grip acillll

Hanımlar merhaba bu spreyi kullananlar var mı acaba benim bebeğim 14 aylık ve burun tıkanıklığı yüzünden yarım saatte bir uyanıyor her seferinde burnunu serum fizyolojik ile açıyorum ama nafile bunu önerdiler ama emin olamadım yardımcı olabilir misiniz

Doktor önerisi olmadan kullanma bence canım

Doktora gitme durumunuz varsa doktorun onerdigini kullanın bence.eger yoksa kullandıgım başka var memnunuz doktor önerisi isterseniz yazarım ismini

Nedir acaba

Kusura bakmayın geç farkettim mesajınızı. İlk aylarda doktorumuz bunu yazmıştı bize gün içinde kullanıyordum sürekli aspiratörle temizlemeye gerek kalmıyordu faydasını gördük hatta bir ara nezle gibi olunca kendimde kullandım hemen açıldı. Bebek ve yetişkinler için ayrı oluyor olabilir bebek kullanacak diye özellikle belirtirsiniz ya da doktorunuza iletişim halindeyseniz gonderin resmini önerirse kullanırsınız tereddüt edecekseniz ve eczaneden almanızı tavsiye ederim